Dagens kjøpetips

For så vidt ikke uenig, men påstanden min er bare at det ikke er helt urimelig at det kan være "the real deal" :).
 
Tissot chrono t 12

Saa den I vinduet til urmaker Thorbjoernsen paa st.haugen i dag,proevde den ogsaa paa haanden,gromt ur! Ble produsert mellom 59 og 72,mener den laa paa ca 7,5k den hadde noe stretch i lenke men mint dial!
 
Tatt valutan i betraktning med? - våra stackars Svenska Kronor koster nå kun 0,81 NOK

:: EDIT ::: Det er vel i og for seg mva'en det.
 
Tøft, men ganske Rolex;)

Fulgt med på disse, Orange Watch Company og Christopher Ward for en "hommage" i en eller annen form.
Orange er jo på prikken etterligninger av spesifike modeller.
Christopher Ward fikk jeg sansen for deres C60 Trident med orange dots men de har som merke fått blandet tilbakemelding her på sonen. Så valget falt til slut på Raven. Gitt plutselig ny budsjett så er jeg ikke fremmed for en Ward heller (selv om anbefallingen her og hjertet taler for å spare opp til de ordentlige sakene en dag)

Følte dog at gutta bak Raven kunde lage en story om et hobbyprosjekt med klokkekjærleik som de klarte å selge inn til meg,
kult med bare 100 eks laget for en boutique-klokke i den prisklassen med ETA (om man kaller dem for butikk og ikke modifikatører)


C60 TRIDENT GMT AUTOMATIC
C60-GMT-SKKO_CALENDAR.jpg