42mm bred og 51mm høy/lang er friskt ja...svær som en liten enebolig..
Hadde vært kult å hatt noe slikt ja, men prisen er nok i overkant for noe så odd som denne.
42mm bred og 51mm høy/lang er friskt ja...svær som en liten enebolig..
Aner ikke om dette er billig eller ei, men den var såpass kul at den måtte deles.
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=116061368
Det er vel den nye SD43 som prises i området 120k, ikke SD4K som her selges.
+1.Det er vel den nye SD43 som prises i området 120k, ikke SD4K som her selges.
Jeg synes 102k for en godt brukt SD4K, langt fra fortjener noen kjøpsanbefaling.
Jeg solgte nettopp en 2017 til 100. Den var fra utlandet. Men angrer jeg, JA. Er den verdt mer enda nei imo.Det er vel den nye SD43 som prises i området 120k, ikke SD4K som her selges.
Jeg synes 102k for en godt brukt SD4K, langt fra fortjener noen kjøpsanbefaling.
I følge de fleste (helst via Finn/Facebook) så er sertifikatet på en 20 år gammel klokke, verd 15-20K. Har flere bud på både 50 og 60K, men her er jeg sta - må ikke selges.
Enig, det er helt sprøtt. I disse syke tider, er det helt merkelig den ikke har fått egne ben og løpt for egen maskin ut døra til den prisenI følge de fleste (helst via Finn/Facebook) så er sertifikatet på en 20 år gammel klokke, verd 15-20K. Har flere bud på både 50 og 60K, men her er jeg sta - må ikke selges.
Jeg forstår ikke hvorfor 14060/16610 selges for en høyere pris enn min, menmen![]()
Høsten er vel ikke beste tiden å selge klokker. Virker som pengene sitter løst ved kjøp av primærur, men ikke samme status når det gjelder sekundær. Virker som alle ønsker maxi kasser om dagene til beater/investering. Pen din SD @Rød . Hadde kjøpt den hadde jeg ikke hamstret andre klassikere.