Dagens kjøpetips

Urmaker Christensen i Stortingsgata hadde inne en Grand Seiko SBGA211 (Snowflake) i dag.

Utrolig flott «live», skiven ytes ikke rettferdighet på bilder:)

Urmaker Christensen i Stortingsgata hadde inne en Grand Seiko SBGA211 (Snowflake) i dag.

Utrolig flott «live», skiven ytes ikke rettferdighet på bilder:)

Enig, svært flott skive. ;)

Fotor_151768309672712.jpg
Fotor_151695784507818.jpg

Dersom dette er reelt må det jo være et kjempekjøp. Ganske mange varsellamper (nyregistrert bruker, null feedback, dårlig annonse etc), men med ebay buyer protection/paypal er man jo sikret selv om det kan bli litt styr..

https://www.ebay.co.uk/itm/IWC-Inge...936614?hash=item2a9f66bc26:g:PkoAAOSwMfhafG5m

Har problemer med å skjønne hvordan noen som klarer å lage en annonse på eBay ikke skal kunne klare å finne ut hvor mye uret sånn ca selges for.

• Liker
Reaksjoner: acnorway
Har problemer med å skjønne hvordan noen som klarer å lage en annonse på eBay ikke skal kunne klare å finne ut hvor mye uret sånn ca selges for.

Ja jeg er alt for skeptisk til å prøve meg selv :p Anser sjansen for svindel-forsøk som ganske stor, men dersom noen tålmodige gambler-sjeler skulle ønske å prøve seg så har man ihvertfall en god beskyttelse i ryggen. Har selv benyttet meg av Paypals garanti og det funker overraskende bra, men det er jo litt styr og en kjedelig situasjon så personlig gidder jeg ikke å prøve meg på noe som ser "fishy" ut.

Redigert:
Ja jeg er alt for skeptisk til å prøve meg selv :p Anser sjansen for svindel-forsøk som ganske stor, men dersom noen tålmodige gambler-sjeler skulle ønske å prøve seg så har man ihvertfall en god beskyttelse i ryggen. Har selv benyttet meg av Paypals garanti og det funker overraskende bra, men det er jo litt styr og en kjedelig situasjon så personlig gidder jeg ikke å prøve meg på noe som ser "fishy" ut.

Bør flyttes over til kryptovalutatråden :D

• Liker
Reaksjoner: Oddemann og acnorway
@DoDe
Det er jeg enig i. Har snakket med selger og paypal var i orden. Tenkte mer på prisen?

@thetor
Ja synes det virket for godt til å være sant så Var veldig skeptisk. Har ikke tenkt å overføre noen kroner.

Takk for hjelpen og god helg! :)