Dagens kjøpetips

Jeg har lagt ut en Rolex Daytona uten minstepris på Facebook-gruppen klokkeriet. Auksjonen går til torsdag 16.11.17 kl. 22.30. Her kan man gjøre et godt kjøp :)

Vet ikke om dette er innenfor, så her må
Moderator bare slette om jeg går over gransen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Sub
Jeg har lagt ut en Rolex Daytona uten minstepris på Facebook-gruppen klokkeriet. Auksjonen går til torsdag 16.11.17 kl. 22.30. Her kan man gjøre et godt kjøp :)

Vet ikke om dette er innenfor, så her må
Moderator bare slette om jeg går over gransen.

På klokkeriet er det mange brukere som er blokkert av en som visstnok går under kallenavnet "stalin" (meg selv inkludert). Hvorfor har du ikke lagt den ut på Rolexgruppen på facebook isteden? ;)
 
Ååå, det var jeg ikke klar over!

Klokkeriet har flere medlemmer, så tenkte det var riktig plass:)

Får kjøre neste auksjon (Deepsea) på Rolexforum;)
 
Ååå, det var jeg ikke klar over!

Klokkeriet har flere medlemmer, så tenkte det var riktig plass:)

Får kjøre neste auksjon (Deepsea) på Rolexforum;)

Jeg ble blokket fordi jeg stilte spørsmål ved tvang til auksjonsslutt mellom 19-22. Så du får være forsiktig om noen kommenterer at du har lagt det til 22:30. Jeg hadde en som var ferdig 24 timer etter første bud (som endte med 18:00), og det ble et problem! :D
 
Hvis du er rask kan du sikre deg en Seiko PADI fra CW på auksjon hos Klokkeriet. Høyeste bud er på bare kr 3 200. Veil pris hos CW er på hele kr 8 078 iflg selger. Og det er jo forsåvidt sant....
20171115_211442.png
 
Det regelrett kryr av utrolig pågående kjøpere der inne, som ikke gir seg før de har fått kjøpe noe de har funnet ut du har, for en lav pris. Prater varmt og godt om at de skal ha klokken til eget bruk osv, og 3 dager etterpå ligger det ute til overpris. Og enkelte av de selger søren meg og, men ene og alene på rykte virker det som.
Intetanende idioter (som jeg selv har vært), lar seg presse til å selge eller bytte vekk noe vi vurderer selge. Blir lovet det er til eget bruk og ikke videresalg osv, men jaggu ligger det ute rett etterpå. Og kanskje får de av en eller annen idiotisk grunn 20-25% mer betalt enn hva du selv hadde den for salg for på samme siden et par uker i forveien, uten at noen bet på....
 
Alltid hyggelig med optimister:)



(1/5)

2014 - Rolex Seadweller - 116600 - SD4K
Pris
105 000,- FINN Trygg betaling
Pris på lån Fraktalternativer
Kategori
Klær, kosmetikk og accessoirer / Klokker og ur
Ny eller brukt
Brukt
Beskrivelse
Til salgs er et flott eksemplar av Rolex Seadweller med referansenummer 116600. På folkemunne går denne klassiske klokken som "sd4k". Opprinnelig kjøpt hos italiensk forhandler i september 2014, men kjøpt brukt av meg i Norge. I oktober 2017 gjennomgikk den full service hos Askeland ur og 2 års servicegaranti følger klokken. Det er også utstedt verdivurdering til bruk i forsikringsøyemed. Tilstanden fremstår veldig bra, men det gjøres oppmerksom på et merke/skrape i glasset. Sending kun ved forskuddsbetaling.
 
  • Liker
Reaksjoner: Todda
Alltid hyggelig med optimister:)



(1/5)

2014 - Rolex Seadweller - 116600 - SD4K
Pris
105 000,- FINN Trygg betaling
Pris på lån Fraktalternativer
Kategori
Klær, kosmetikk og accessoirer / Klokker og ur
Ny eller brukt
Brukt
Beskrivelse
Til salgs er et flott eksemplar av Rolex Seadweller med referansenummer 116600. På folkemunne går denne klassiske klokken som "sd4k". Opprinnelig kjøpt hos italiensk forhandler i september 2014, men kjøpt brukt av meg i Norge. I oktober 2017 gjennomgikk den full service hos Askeland ur og 2 års servicegaranti følger klokken. Det er også utstedt verdivurdering til bruk i forsikringsøyemed. Tilstanden fremstår veldig bra, men det gjøres oppmerksom på et merke/skrape i glasset. Sending kun ved forskuddsbetaling.
Tjaaa... hadde det vært snakk om et litt nyere og "Norsk" ur, så tror jeg nok at det er der prisen for disse nå er. Ser på Chrono24 at flere nå ligger på +120k.

Tungsolgt modell som ny og tatt ut av sortimentet etter kun 3 år, det lukter litt "prisgalskap" her.
Jeg skal ihvertfall ikke gjøre samme feil jeg har gjort alt for mange ganger før, å selge rett før det "tar av".
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Tjaaa... hadde det vært snakk om et litt nyere og "Norsk" ur, så tror jeg nok at det er der prisen for disse nå er. Ser på Chrono24 at flere nå ligger på +120k.

Tungsolgt modell som ny og tatt ut av sortimentet etter kun 3 år, det lukter litt "prisgalskap" her.
Jeg skal ihvertfall ikke gjøre samme feil jeg har gjort alt for mange ganger før, å selge rett før det "tar av".

Dette ser ut til å være min gamle klokke som jeg solgte til en bruker her inne for noen uker siden. Han prutet ned til 86K..