Dagens kjøpetips

Var tidigt ute och i dialog med "säljaren". Blev enig om att skicka klocka via Blocketpaket, säkert för köparen och säkert för säljaren. Fick mail från honom, ett mail helt likt som andra "Blocketmail" jag har fått, men blev misstänksam när jag blev ombedd att sätta in pengar på konto. Skickade således vidare mailet till Blocket där jag fick bekräftat att det var försök till bedrägeri.

Har varit i dialog med Blocket och polisen, men de kan inte göra något. Hade jag satt över pengar så hade de varit förlorade och "säljaren" gått fri. Det är synd att sådana personer ska förstöra andrahandsmarknaden för klockor.

Jepp, men dog forståelig fra selgere side.:)

Absolutt, ble jo lagt ut alt for lavt.. Har lagt inn bud selv. Siste jeg hørte var 27k. Sagt jeg kan gå over det men har bedt han sende meg bilde av boks, papirer/sertifikat og klokke med f.eks dagens avis hvis jeg skal kjøpe usett.

Ikke hørt noe mer. Nå er annonsen slettet... "Too good to be true" :confused

Noen som er kjent med Rolex Cellini, og kan si om dette er et godt kjøp eller ikke?
Stemmer det at denne kun er 32mm? Sendte Mail til selger i går men ikke fått svar enda..

Rolex Cellini - FINN.no mobil

Er ikke kjent, men etter å ha sett en drøss av de solgt på Bukta så må jeg si dette er en dårlig pris. Men for all del, kan være noe ekstra ordinært med denne eller noe jeg har oversett. Men synes de går langt billigere somregel.

Noen som er kjent med Rolex Cellini, og kan si om dette er et godt kjøp eller ikke?
Stemmer det at denne kun er 32mm? Sendte Mail til selger i går men ikke fått svar enda..

Rolex Cellini - FINN.no mobil

Slenger meg på samme svar som @Salvesen her. Virker alt for dyr, men kan for all del være noe spesielt med dette uret som gjør at prisen havner der.. Hadde uansett brukt 35k på noe helt annet enn en liten vintage, men det er min høyst subjektive mening :)

Bjørnar

Redigert av en moderator:
Sjekket nettopp pris på denne på Urverket. 31K så det er vell ikke så billig? De til 30 ligger vell ute med lenke? forøvrig koster en XL med lenke 33k så bruktprisene er vell veldig høye for disse?

Ja, bruktprisene er veldig høye egentlig sammenlignet med 2500. Men så er den jo ikke så gammel heller. Kommer jo litt an på, om den er kjøpt til AD så er prisen på mørk bezel ihvertfall 38k hvis det er samme forhold til orange så blir vel prisen ca 36 så sparer 11k.