Dagens kjøpetips

Det blir likevel ikke helgull Speedmaster på meg, men spennende å se hva denne auksjonen ender opp på :)

Noen andre som føler seg kallet?

http://www.ebay.com/itm/Omega-18K-Gold-Speedmaster-Professional-Moonwatch-Auto-Watch-Limited-Edition-/220909102036#ht_3640wt_1060

Dette er jo et lurvete eksemplar. For en tilsvarende mint men med full pakke har USD 7000 vært det beste jeg har funnet (fra The Dream Collection i LA).

Nå har ikke jeg finlest annonsen, men hvordan er den lurvete? :)
 
Nå har ikke jeg finlest annonsen, men hvordan er den lurvete? :)

Ok, kanskje ikke lurvete. Ikke mint? Bezelen har noen stygge skrammer, og jeg synes jeg ser endel spor etter polering på kassa. Og ingen boks og papirer.
 
Tja, er usikker på om den kommer til å gå så høyt som Jonny ønsker. Kassen ser fin ut, men låsen er polert så mye at krona er borte. Viserne ser også litt for lyse ut til å matche patinaen på skiven så de er nok byttet.

Vet ikke med lenka, men var det solide ledd i 84?
 
viserene ser ut til å være byttet (hvite i forhold til de gulnede indeksene), ellers ser den jo fin ut og ikke overpolert.

Math: Ser ikke ut som det er SEL, Logo kan være sett fra litt uheldig vinkel. Umulig å si hvor mye stretch den lenka har
 
Nå liker jeg mye rart.. Men den her var tøff syntes jeg :)

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=32180043
43_-407384131.jpg
 
Spennende å se hva den milsuben går for etterhvert.
Men er jo ikke helt gratis å kjøpe nytt bezel insert til den heller. Man får kanskje NOS fra rolex service center? Så forresten ut som den hadde vært ett par ganger for mye i poleringsmaskinen.
 
Spennende å se hva den milsuben går for etterhvert.
Men er jo ikke helt gratis å kjøpe nytt bezel insert til den heller. Man får kanskje NOS fra rolex service center? Så forresten ut som den hadde vært ett par ganger for mye i poleringsmaskinen.

Ikke bare bezel-insert som manglet der, men hele bezelen...
 
Spennende å se hva den milsuben går for etterhvert.
Men er jo ikke helt gratis å kjøpe nytt bezel insert til den heller. Man får kanskje NOS fra rolex service center? Så forresten ut som den hadde vært ett par ganger for mye i poleringsmaskinen.

Var den der så ille polert da? Bra tykkelse og symmetri på lugs etter det jeg kan se. Vinklene ser rare ut, men det er pga vidvinkelobjektiv.
 
Ja kan jo være vidvinkel som gjør det, men synes de høyre lugsene mot krona altså var litt tynne.
Bezelringen koster vel uansett ikke mange kronene?
 
Ja kan jo være vidvinkel som gjør det, men synes de høyre lugsene mot krona altså var litt tynne.
Bezelringen koster vel uansett ikke mange kronene?

Til en Milsub, har du 200k til overs får du en NOS Milsub bezel.
 
Ja kan jo være vidvinkel som gjør det, men synes de høyre lugsene mot krona altså var litt tynne.
Bezelringen koster vel uansett ikke mange kronene?

Men blir det fint.. ? En ny ville ikke sett bra ut i mine øyne.. å en gammel er kanskje vanskelig å få tak i?