Dagens kjøpetips

Salg på Bjerke

Nå er det salg hos Bjerke fra onsdag 12. mars til lørdag 15. mars. Noen som vet hvilket merker som er på salg? Eventuelt om det faktisk er noen gode priser?
 
Jeg har sett avisannonsen og det står 20-50% på deler av kolleksjonen. Nedenfor står Rolex, Jaeger, AP, Breitling, Tag Heuer, omega, hublot, tudor og Bvlgari

Jeg vet ikke om det er noen gode kjøp ettersom jeg ikke har vært en tur innom Bjerke på en stund
 
Gikk forbi butikken på Paleet i stad. De har begynte å føre Longines, det overrasket meg.

Uansett, var salg nesten utelukkende på ukurrante modeller. Dog en god del på Breitling og Tag om man skulle være interessert i det.

Ingen av de populære Omegaene, kun ladymatic og en kjedelig DeVille-modell. Ikke engang på quartz AT var det salg. Tudor var det bare kvinnemodellene det var salg på. Ikke BB eller Heritage Chrono.

Gikk ikke inn, var sykt mye folk der.
 
Ja da er det klart det kan bli mye penger å legge ut siden han ikke tar innbytte. Bare å spare i vei da. For en nydelig klokke :)
 
Fikk beskjed om at Urmaker Thorbjørnsen i Stavanger kjører "Basel salg" og for tiden har 10% på Certina, 20% på Rado, 15% på "Nesten Velkledd"-Ivars favoritt SeaGod og 10% på Concord.

Mulighet til å skaffe seg noe til en allright pris fra autorisert forhandler.
 
Tømmesalg hos Urmaker Nelvik i Ålesund på Omega og Rado.

25% på alle Omega i beholdningen.

40% på alle Rado i beholdningen.

Bare ta kontakt med meg om dere ikke ønsker å ringe selv :rolleyes: