Dagens kjøpetips

Ringte de angående Patek'n. Den er fra 70-tallet, uten boks og papirer. 35mm. Den har en inskripsjon på baksiden med et navn, sted og år. Ganske sliten tilstand og trenger en overhaling. Remmen ser ut til å gå i oppløsning snart, men den går det jo an å skifte ut. Stopper og går litt sa de.. Visste ikke modelnr.

Tror faktisk ikke prisen er så urealistisk da... ?
@benbjo

Vakkert dress-ur uansett, kan være en flott klokke om man får den til riktig pris og får tatt en full overhaling.
 
Redigert av en moderator:
Dette er jo ikke noe røverkjøp, men samtidig en god pris for en 1680 som ser ut til å ha jevn patinering på visere og skive, OG det orginale sølvfargede datohjulet med open 6. Og pluss at boks og anker i allefall følger med. Service i 2009 utgjør vel ikke akkurat noen faktor i prisen vil jeg si. Ser også pen ut synes jeg.

Så, noen bør ta ansvar her:D
Rolex Submariner 1979 - Samleobjekt - FINN Torget

Går sikkert å få ner en god del i pris da det er 4 år siden service og med en lenke som er meget slitt og mangler 3 lenke deler. Tar da heller turen til Sverige og får et 1680 white fullsett med garanti, nyservice, sert og stram lenke med dr. watch
 
Hvis noen allerede har fått utbetalt julegratialet sitt er det bare å løpe til Bjerke for å kjøpe denne...

Master_Tourbillon_lg.jpg


Fikk prøve den på armen i dag, og denne klokken er magisk....

For de med et noe mer begrenset budsjett hadde de også inne PAM510 til 10 % av prisen. ;)
 
Vi trenger flere av denne på sonen...

Det er vanskelig for meg å uttrykke med ord hvor entusiastisk jeg er ovenfor dette kunststykket... Den er absolutt fantastisk slående vakker og samtidig litt som en blyg, tilbakeholden kvinne som ikke selv vet hvilken magisk tiltrekningskraft hun har på det svake kjønn...

Det er umulig å forstå denne klokken før du har holdt og prøvd den. Gratulerer igjen @Moore... Nå skjønner jeg det! :)
 
Redigert av en moderator:
HELT ENIG! Denne er skrevet ut 1 mnd og 9 dager før min fødsel! Kjangsen for å komme noe særlig nærmere enn dette er vell relativt liten!

Og 17 dager etter jeg ble født!!! Har en GMT fra samme året, men en norskkjøpt Sub med papirer, det frister må jeg si....