Dagens dobbel!

Medlem
20. juli 2009
Innlegg
474
Fedex skjerpet seg endelig.

I disse dager er det 8 år siden jeg la røyken på hylla. Det feires med 2 gaver til meg selv som takk for innsatsen. :cool:

Jeg kunne skrevet en spennende historie slik som Hopalong gjør om hvorfor jeg valgte disse 2 klokkene. For det første har jeg ikke hans skriveevner og for det andre har jeg ingen god forklaring utover at jeg synes de er tøffe. Dessuten har jeg ikke handlet nye leker i det siste.

Hva som er inne i klokkene vet de fleste bedre enn meg, så vi går rett til skrytebildene.

2 bokser, hvilken skal jeg åpne først?

1ytterboxer_zpsaec8dbff.jpg


Herregud, enda flere bokser. Dette passer ikke min tålmodighet. Heldigvis er dette noe av det siste vi ser av de rød-grønne.

2indreboxer_zps49c3df4b.jpg


Jøss.

4aringpneboxer_zpsdde482f7.jpg


Jeg har 2 øyne og 2 armer, er ikke det godt nok argument for valget?

5aringpenomega_zps70e9164d.jpg


6aringpenrolex_zps0653ed9b.jpg


Til høsten melder jeg meg på et fotokurs.

7klokker_zps4771c1a9.jpg


8klokker_zps4394709d.jpg


Som tilbehør har jeg nye sandaler, de lager fotavtrykk når jeg går i sanden. :cool:

9sandaler_zps1a33e0a5.jpg


GMT’en bestemte jeg meg for når den ble annonsert. Nå må jeg bare lese manualen slik at jeg vet hvordan den ekstra viseren fungerer (les: finne yoytube.com videoen). :eek:

Omega’en er Thomas’s feil. Tråden hans http://www.tidssonen.no/forum/omega-15/po-8500-xl-vs-poc-9300-a-16677/#post251577 påvirket meg og jeg angrer ikke. Var ikke så tøff som ham men... Takk Thomas. :)

Hvilken klokke skal jeg bruke i helgen? Ser det teit ut om jeg har begge på meg på Mark Knofler konsert? :confused:
 
Gratulere så mye ArthurF

Dette var sakene sine det. To virkelige godbiter.

Hvis du vil bruke begge, så kjør på, her inne dømmer vi ingen :)
 
Gratulerer så masse. Den gmt må da være sonens første. Den er steinkul og en omega av det slaget er noe av det ypperste det også. Dette var stort gitt :)
 
Wow, gratulerer så mye. Virkelig flotte ur.
Er det den første "police" GMT-en på TS? Den må du bare ta masse bilder av ute i dagslys, gleder med @ArthurF
Og POC'en er ikke noe dårligere den, for en badass klokke;)
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer! :D
Den nye batman / police eller hva man skal gi den for et navn GMT´en vokser mer og mer på meg, synes den er kulere
for hvert bilde som lastes opp på nettet! kom med masse bilder i lys, mørke osv haha :) og nok en gang - Gratulerer!!! både med klokker og med å være røykfri så lenge :)
 
1000 takk til dere alle.

Blåfargen "slo" meg i 5-10 minutter, men så har den vokst på meg som det heter. Klart at Rolex har undersøkt i det vide og det brede før de akkurat den kombinasjonen, men den er allikevel spesiell.

Omega'en liker jeg ekstra godt. Den er større enn jeg antok, en god tjukkas. Hadde de hatt de normale bølgene på den hadde det vært vanskelig og ta øynene bort fra den.

Dette blir en fin dag... :cool:
 
Gratulerer!! To knallklokker! Jeg venter MASSE bilder av GMTen!
 
Gratulerer med to flotte ur og en par morsomme supernerd sandaler:)

Spesielt grattis med GMTen, første på TS? Kult! Enig med siste taler, her kreves bilder!

Og nei, du kan ikke gå med to klokker, IMO:) Hadde forøvrig en kollega som alltid hadde to på seg, en på Moskva tid og en på Oslo tid, burde kanskje tipset ham om GMT komplikasjonen!
 
For oss som er ute ettter livets harde realiteter er er pennen din en ledestjerne! Gratulerer med to flotte ur. 8 år er veldig bra, jeg er littegranne utpå igjen etter to år. Unødvendig, forferdelig unødvendig.
 
Gratulerer med to klokker av ypperste klasse. Den Omega'en er lett en av de absolutt feteste klokkene jeg vet om, å hadde jeg vært kar nok til å gå med 20 mm høy klokke på armen hadde den vært i min klokkesamling for lenge siden :cool: Første gang jeg ser den GMT'en, og jeg liker det jeg ser :D
 
To flotte ur!

Jeg var en av de som ikke hadde mye til overs for den nye GMT-en når den ble lansert, men etter å ha sett mer på den må jeg innrømme at jeg synes den egentlig er ganske fin.. :)

Gratulerer igjen!