Dagen derpå... Dine gjøremål!

Et par Zyrtec før fyllekula, og en før leggetid etter.
Hadde jeg bare husket å gjøre dette kunne jeg uttalt meg om virkningen.:(
Ellers går det som vanlig i kaffe og snus. Om det hjelper? I hvertfall på moralen.;)
 
Mulig jeg som går på Zyrtec i pollensesongen er immun, for fylla er like vond om sommeren som vinteren ...
 
Hamburger med så mye klin/guffe/dressing at laaange oppvaskhansker og smekke er et must for ikke å søle på klær....
 
Fyllesyke er sjølvpåført og då skal ein ha det vondt.

Trøstar meg sjølv med iskald Bonaqua og feit mat. Helst burger det drypper fett og dressing av. Sofa og tv er ein sikker vinnar slike dagar.

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2
 
Ligger i sofaen og har fortært en grandiosa, cola og smash, og alt føles lysere nå. Lenge leve placeboeffekten!
 
Zyrtec brukt "riktig" (når man begynner + når man kommer hjem) pleier å funke men jeg blir så ekstremt trøtt av det. Så taper liksom uansett...

Beste trikset er forebyggende og det er å si blankt nei til alt som kommer i shotteglass ;).
 
Hvor er nærmeste bensinstasjon? Nå ble jeg sulten og det er så godt som tomt i kjøleskapet.

Allergimedisiner er gull, samt mye vann før man tar kvelden. I går rekk jeg nok dessverre ikke vannet, og det merkes.
 
En god venn fortalte (og jeg bekreftet året derpå) at man i det man blir 30 plutselig får ikke bare en, men TO dager med fyllesyke.
Kanskje en mann som opplevd månelandingen kan bekrefte eller avkrefte om dette utvides med en dag per tiår?

Med en time hvert skuddår fra fylte 30 er min opplevelse. For min del har fyllesyken alltid vært der, men graden av den blir altså verre og verre. Blir uggen dagen derpå etter kun 3 halvlitere. Som flere av sonens medlemmer ved selvsyn har opplevd, så tar jeg stort hensyn til dette og er meget forsiktig i min omgang med alkohol.
 
Et par Zyrtec før fyllekula, og en før leggetid etter.
Hadde jeg bare husket å gjøre dette kunne jeg uttalt meg om virkningen.:(
Ellers går det som vanlig i kaffe og snus. Om det hjelper? I hvertfall på moralen.;)

Zyrtec etter dette mønsteret hjelper vannvittig. Man blir trøtt av medisinen, men ingen hodepine what so ever :D
 
Har jeg vært på en skikkelig grøftefull av det sjeldne slaget - sover jeg bare til mandagen.
 
Vel..

Det første du gjør når du våkner er og lure på hvor du befinner deg i verden, for og så legge merke til at du ikke er alene i senga. Har du kjæreste eller samboer og våkner opp med han/henne kan du puste lettet ut.

Drar du imidlertid ikke kjennsel på vedkommende som ligger ved siden av og du ikke helt liker det du ser, anbefaler jeg og snike seg ut av sengen, plukke opp alt du finner av egengjenstander og komme seg til h***** derfra og ut før du klarer og si "høyesterettsjustitiarius".

Deretter er det bare å finne veien hjem for og legge seg i forsterstilling på sofaen med nerver bløt som en fiskesuppe og kaldsvetten som går fra innerst i bakhodet til ytterst i fingertuppene. Først DA kan du begynne å angre på de 4 siste shotene du bestillte kl 02.58 + pilsene du drakk på nachspielet.

Mens denne angeren av alkoholinntaket kommer i tankene fylles sakte men sikkert 20 liters bøtta du har stående rett ved sofaen, som bør tømmes med gjevne mellomrom.
Trikset her er å drikke så mye cola du klarer. På den måten smaker det ikke så j****** når det kommer opp, pluss at odøren i huset dempes betraktelig.

Siste avsnitt gjentar seg selv noen ganger, før matlysten øker og du finner nærmeste vei til Mc Donalds eller Burger King.

Det går hele 6 dager før du har glemt alt og kan gjenta historien på nytt.
 
Speed Monster på tusenfryd etterfulgt av Spiderburger som ga matforgiftning trenger ikke å føyes til lista over suksessfulle metoder mot hangover.

-V
 
Dette er vell en fin dag å bumpe denne tråden på. I dag blir det stille og rolig foran TVn, passer perfekt med OL nå :)
Synes også tråden mangler litt bilder, så legger til et bilde av perfekt frokost/lunsj dagen derpå.

b68567c6.jpg
 
Vel..

Det første du gjør når du våkner er og lure på hvor du befinner deg i verden, for og så legge merke til at du ikke er alene i senga. Har du kjæreste eller samboer og våkner opp med han/henne kan du puste lettet ut.

Drar du imidlertid ikke kjennsel på vedkommende som ligger ved siden av og du ikke helt liker det du ser, anbefaler jeg og snike seg ut av sengen, plukke opp alt du finner av egengjenstander og komme seg til h***** derfra og ut før du klarer og si "høyesterettsjustitiarius".

Deretter er det bare å finne veien hjem for og legge seg i forsterstilling på sofaen med nerver bløt som en fiskesuppe og kaldsvetten som går fra innerst i bakhodet til ytterst i fingertuppene. Først DA kan du begynne å angre på de 4 siste shotene du bestillte kl 02.58 + pilsene du drakk på nachspielet.

Mens denne angeren av alkoholinntaket kommer i tankene fylles sakte men sikkert 20 liters bøtta du har stående rett ved sofaen, som bør tømmes med gjevne mellomrom.
Trikset her er å drikke så mye cola du klarer. På den måten smaker det ikke så j****** når det kommer opp, pluss at odøren i huset dempes betraktelig.

Siste avsnitt gjentar seg selv noen ganger, før matlysten øker og du finner nærmeste vei til Mc Donalds eller Burger King.

Det går hele 6 dager før du har glemt alt og kan gjenta historien på nytt.


Ikke alltid så lett å prøve å få med seg alt av eiendeler hvis man først våkner i egen leilighet. :D


Har forøvrig i helgen fortært overraskende mye tequila med vellykket resultat og uten noen heftig form for hangover. Jeg må ha gjort noe riktig hvertfall!