Dagen derpå... Dine gjøremål!

Har hittils fortært en flaske pepsi og en pose med french fries. Blir lettere sulten av å lese denne tråden og tipper jeg kommer til å kokkelere et eller annet digg etterhvert. Av en eller annen grunn lager jeg alltid etellerannet ekstra digg på søndager. Fordi jeg fortjener det!

Har forøvrig hørt at allergimedisin skal hjelpe, men aldri prøvd det selv! MEN, som en kompis av meg sa, man har tross alt betalt for fyllesjuken så man skal jaggu nyte den!

Jeg får trøste dere ungdommene her inne med at fyllesyken blir verre og verre med alderen.

En god venn fortalte (og jeg bekreftet året derpå) at man i det man blir 30 plutselig får ikke bare en, men TO dager med fyllesyke.
Kanskje en mann som opplevd månelandingen kan bekrefte eller avkrefte om dette utvides med en dag per tiår?

Det er vel Zyrtec som skal hjelpe.. Dog, tror du må ta den samtidig som du begynner å drikke :)

Sjokomelk er konge.. Nøytaliserer syre, leskende.. Dette blir ett korstog for meg skjønner jeg!

Sportsdrikk og banan er min oppskrift. Det er mye man ikke kan gjøre noe med, men man kan jo alltids hydrere og sørge for litt drivstoff til prosessene kroppen jobber hardt med. Mer vann enn du tror, dessuten.

Et par Zyrtec før fyllekula, og en før leggetid etter.
Hadde jeg bare husket å gjøre dette kunne jeg uttalt meg om virkningen.:(
Ellers går det som vanlig i kaffe og snus. Om det hjelper? I hvertfall på moralen.;)

Mulig jeg som går på Zyrtec i pollensesongen er immun, for fylla er like vond om sommeren som vinteren ...

Hamburger med så mye klin/guffe/dressing at laaange oppvaskhansker og smekke er et must for ikke å søle på klær....

Fyllesyke er sjølvpåført og då skal ein ha det vondt.

Trøstar meg sjølv med iskald Bonaqua og feit mat. Helst burger det drypper fett og dressing av. Sofa og tv er ein sikker vinnar slike dagar.

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2

Ligger i sofaen og har fortært en grandiosa, cola og smash, og alt føles lysere nå. Lenge leve placeboeffekten!

Zyrtec brukt "riktig" (når man begynner + når man kommer hjem) pleier å funke men jeg blir så ekstremt trøtt av det. Så taper liksom uansett...

Beste trikset er forebyggende og det er å si blankt nei til alt som kommer i shotteglass ;).

Hvor er nærmeste bensinstasjon? Nå ble jeg sulten og det er så godt som tomt i kjøleskapet.

Allergimedisiner er gull, samt mye vann før man tar kvelden. I går rekk jeg nok dessverre ikke vannet, og det merkes.