Da var det tid for min første unboxing

Medlem
7. sep. 2011
Innlegg
2.568
Sted
Bergen
Heisann, her for en tid tilbake så var det en herremann som postet bilder av en klokke som jeg ble helt fortapt i ved første blikk.
Etter en del tenking frem og tilbake på om jeg virkelig skulle hoppe etter Wirkola eller ikke så bestemte jeg meg. Først gikk turen til et par AD'er i Barcelona når jeg var på tur dit slik at jeg kunne prøve den på, bare for å se om dette virkelig var noe jeg ville eller ikke.
Desverre så hadde de ikke den modellen inne, men jeg fant ut at denne skulle jeg ha samme f...
Sendte mailer til de to AD'ene her til lands, og den ene av de svarte på en slik måte at interessen forsvant på å kjøpe noe der, den andre derimot, skikkelig service innstilt så da var valget veldig lett.

Bestilte klokken i begynnelsen av mai og fikk beskjed om at den kunne forventes inn i slutten av juli, så var godt forberedt på at ventetiden kunne bli lang. Men her for ti dager siden fikk jeg mail om at jeg hadde blitt bumpet opp i køen (åh lykke!) og i går avtalte jeg med AD at han skulle komme til Bergen med uret.

Da er det vel dags for litt bilder tenker jeg...

_DSC0758.jpg
[/IMG]

Der ser vi hvem den service innstilte AD'en er...Otteren i Stavanger, fantastisk service

_DSC0759.jpg
[/IMG]

Boksen med det rare i....tenker dere er spent nå ja :p

_DSC0760.jpg
[/IMG]

En IWC PPC, etter at Moore postet sine bilder var jeg fortapt...

_DSC0761.jpg
[/IMG]
_DSC0762.jpg
[/IMG]
_DSC0763.jpg
[/IMG]
_DSC0764.jpg
[/IMG]
_DSC0765.jpg
[/IMG]
Et par bilder av den lekre stussen
_DSC0766.jpg
[/IMG]

_DSC0768.jpg
[/IMG]
Til slutt et WS

Takker for oppmerksomheten, og beklager at bildene ikke er av bedre kvalitet, men slik er det når man ikke en gang er en amatørfotograf :p
 
Hvor kult er det ikke at det finnes -TO- stk av denne på sonen? :D

Flott ur, og gratulerer så mye!!
 
Begynner å bli mange flotte saker her nå! Dette uret er på min "vil ha liste" - men det blir nok en god stund til!
Gratulerer og takk for at du deler!
 
Takker for alle hyggelige tilbakemeldinger.
At det er en grail er helt klart, ble helt svett i håndflatene første gang jeg så bildene som Moore la ut.
En glimrende presang til min forestående 40-års dag, at den kom to måneder for "tidlig" kan jeg i høyeste grad leve med :D
 
Herre min hatt.......Gratulerer så mye;).......Blir vel 10 pk grillpølse på grillen nå istedenfor biff etter en slik investering.

Mvh
Timebandit
 
VOFF!
Grail-tulerer, det der er noe av det ypperste! Fantastisk klokke! Nyt den :cool::cool:

Og post gjerne enda flere bilder!!!!!! :)