Da var arbeids klokken også kommet i hus

Medlem
27. mai 2011
På an igjen med å pakke ut, begynner å bli lei........:D:D:D:D:D

Dette var utgansk pkt med å kjøpe meg ny klokke som skulle brukes til hverdags når jeg jobbet i hus og heim med hammer og sag. En klokke som tåler å bli brukt og skal brukes selv om jeg bytter kledning på huset eller havner i slåsskamp med naboen etter den årlige nabofesten:D:D.

Plutselig så kom denne forsalg og 3 min senere så var jeg eier av den :D Denne klokken er jeg ekstrem fornøyd med og når jeg fikk denne på håndleddet så var det 100000% perfekt. Dette må være noe av det mest velykket innen klokke design :D:D:D

Her er noen bilder

1-1.jpg
[/IMG]

2-1.jpg
[/IMG]

3-1.jpg
[/IMG]

4-1.jpg
[/IMG]

Shit, der ringer det på døra igjen, Fae..... aldri fred å få... Bilder kommer når jeg har fått løs bikkje til å gå løs rundt huset jage bort de som tør å komme innen for radius på 50m....

Grrrrr....
Jeg skal slutte å se på postene i unboxing før jeg ser at det er blitt mangen svar på tråden :(

Kom igjen da!

Da er det påen igjen,

5-1.jpg
[/IMG]

6-1.jpg
[/IMG]

7-1.jpg
[/IMG]

8.jpg
[/IMG]

9.jpg
[/IMG]

10-1.jpg
[/IMG]

11-1.jpg
[/IMG]

Ikke det mest spennende klokke, men denne liker jeg. Er meget fornøyd herremann:D:D

Med fare for å gjenta meg selv, Omega Seamaster blir aldri feil.

Grattis med flott, og meget anvendelig klokke.:p

Gratulerer med enda en klokke i en flott SMP:) Den kan nok bli med deg på alle de oppgavene du nevner, uten problemer:)

Takk for fine ord:p og den klokken er perfekt for meg i mitt bruk. Om den blir så mye brukt i slåsstkamper skal være usakt, men da skal det ikke stå på klokken:):):):)

Det var her inne på forum som satt meg på ide om Seamaster og det er jeg happy for i dag.

Gratulerer med denne, håper du gir den noen reale utfordringer og forteller oss om hvor mye den tåler.