Min Første pam :D Bedre bilder skal komme
G Guest571 Guest 7. okt. 2010 #4 Lekker klokke, på tidenes kuleste rem! Den var røff og stilfull! Gratulerer
Frik Medlem 28. jan. 2008 Innlegg 1.776 Sted . 7. okt. 2010 #5 Gratulerer Mons1 Greit å få seg en pam når det ikke ble en Sinn
M Mons1 Medlem 19. sep. 2010 Innlegg 29 7. okt. 2010 #6 Ja man blir bedre til sinn s ! Hehe Var veldig fornøyd, ingen striper eller merker
noelrock Medlem 21. okt. 2009 Innlegg 154 Sted Fredrikstad 7. okt. 2010 #7 Lekkert! Gratulerer så mye
Moore Medlem 3. aug. 2009 Innlegg 2.887 Sted Planet Earth 7. okt. 2010 #9 Grattis - et godt valg av en klassiker!
tikk takk UTESTENGT Medlem 13. juni 2010 Innlegg 130 7. okt. 2010 #11 Gratulere med flott ur,stilig og pent
krille Støttemedlem Medlem 29. des. 2008 Innlegg 4.360 Sted Oslo 7. okt. 2010 #12 En pen klassiker - bra greier! Grattis!
G georggeorg Medlem 23. aug. 2010 Innlegg 21 Sted Sandnes 7. okt. 2010 #14 Gratulerer, kjøpte du den i Norge eller utenlands? Det var en lignende til salgs på Finn nylig, er det den? Meget stilig klokke!
Gratulerer, kjøpte du den i Norge eller utenlands? Det var en lignende til salgs på Finn nylig, er det den? Meget stilig klokke!
olemol Medlem 10. juli 2010 Innlegg 494 Sted Tønsberg 8. okt. 2010 #15 Gratulerer med PAM er denne børstet stål eller titan?