Da har den nye Exploreren kommet i butikken (bilder)

Rart hvor stor betydning fargen på skiven har.

Den sorte er kjempelekker. Den hvite synes jeg er helt uinteressant.

Skal vi spandere på oss noen HQ photos av godbitene?
:grin:

2011-Black-Explorer-II-Orange-Hand.jpg

rolex-oyster-perpetual-explorer-ii.jpg

2011-Rolex-Explorer-II-Orange-Hand.jpg

2011-Rolex-Explorer-II-Orange-Hand-Side-Portrait.jpg

2011-Rolex-Explorer-II-Orange-Hand-Lower-Front.jpg

Incoming-v-Outgoing-Rolex-Explorer-II.jpg

En gammel flamme ble tent, den hvit er bare råkke kul.
Solgte jo egentlig min Explorer med hvit skive for å finansere den nye, men så har pengene fått ben å gå på så er dessverre ikke aktuelt enda.

Post gjerne flere bilder om det er noen som skal inn å titte, bilder får vi aldri nok av:D

Hvordan føles størrelsen på 42mm i forhold til en 40mm Rolex? En kollega får sin veldig snart, så regner med å få kikket litt nøye og prøvd den på hånden ;)

For min del så foretrekker jeg faktisk den gamle modellen. Mye mere "stealth" eller "slick", og tallene rundt bezel på den nye virker litt små i forhold til klokken ellers. Den nye minner meg faktisk om rimelige kopier som eksisterer av den gamle modellen.

Så for dere som liker Explorer II, løp og kjøp en brukt eller ny av den gamle typen, mens de enda er fornuftig priset!! ;)

AW:)

De er fete, men jeg lurer på om jeg kanskje syns at viserne er litt for tjukke. GMT-viseren er fet som faen, dog!

Jeg gleder meg masse til å prøve den på hånden, er på ringeliste hos Bjerke, men har ikke hørt noe ennå.

Etter min mening den ultimate Rolex. Jeg skal garantert investere i en slik når jeg er ferdig utdannet lektor. I'm in love <3

Var innom Bjerke i Prinsensgate i dag, og de forventer å få den inn mot slutten av måneden...

De er fete, men jeg lurer på om jeg kanskje syns at viserne er litt for tjukke. GMT-viseren er fet som faen, dog!

Nøyaktig min første tanke.:)
Må nok se disse irl for å gjøre meg opp en kvalifisert mening.:cool:
Ellers holder jeg en knapp på den gamle modellen med hvit skive.

Liker at det er delte meninger om denne klokken. Skaper diskusjon. Samme skjedde med både GMTIIc og Subc :)

Jeg synes også viserne var litt tykke når jeg så den først på bilder, men etter å ha sett den live synes jeg det er riktig proporsjonert. Hadde blitt litt Mikke Mus med mindre visere. Det er en tool watch, hvor lesbarhet er satt i fokus :)