Da er de første bildene kommet ut!

Meh ...

Fikk ikke akkurat hjertet mitt til å slå raskere, nei.
 
Tja.

Lurte litt på om jeg kom til å angre på å kjøpe ny Rolex bare uker før de nye modellene ble offentliggjort, men for å si som Anders: Meh...

Liker min bedre, jeg...[attachment=0:3bv110cj]Pakke A - 9.jpg[/attachment:3bv110cj]
 
Foreløpig liker jeg ikke de nye Rolex'ene, men mulig de ser bedre ut live eller på litt bedre bilder.

Green Sub'en er elsk, rett og slett.
 
Jeg tror ikke den vil floppe, men jeg forventet kanskje noe annet. Er lagt ut info og bilder på rolex sin hjemmeside nå - ser ganske brutal ut.

Den er forresten 43mm.
 
Jeg digger den! Konge klokke! Og jeg er litt uenig med min gode venn Thomas, jeg trur ikke den kommer til og floppe på noen måte. En kamerat av meg står alerede på venteliste.
 
Jeg synes seadweller deep sea ser utrolig grom og kul ut !

Vurderte sterkt å kjøpe en rolex sportsklokke for kort tid siden, men det eneste som har holdt meg igjen er størrelsen. 40mm blir liksom litt vel lite, men 43mm og en del kraftigere kasse, da snakker vi ;)

Det eneste som er dumt blir nok prisen... Det spekuleres heftig i prisen og den runder nok i alle fall 50.000,-
 
RXWGSU.jpg


Jaggu ser den ikke så verst ut allikevel.
 
Er ikke det den nye Submarineren i hvitt gull?

Det var noe litt annet, ja... Gult gull ble veldig "rolex", men den der var atskillig mer... :eek:

Men for så vidt kan jeg styre meg litt for all skriften. Rolex, Rolex, Rolex, Rolex, Rolex rundt kanten blir for mye for meg. Skriften er også hovedinnvendingen mot Seadwelleren. Greit at de er stolte av alle nyvinningene, men har jeg lyst på noe å lese, kjøper jeg heller en bok...
 
Santos-Dumont skrev:
Men for så vidt kan jeg styre meg litt for all skriften. Rolex, Rolex, Rolex, Rolex, Rolex rundt kanten blir for mye for meg. Skriften er også hovedinnvendingen mot Seadwelleren. Greit at de er stolte av alle nyvinningene, men har jeg lyst på noe å lese, kjøper jeg heller en bok...
Dette har ingenting med at de er selvdiggere, men derimot at det blir atskillig mye mer krevende og vanskelig å kopiere.
 
Selv er jeg mer fan av de klassiske, "gamle" modellene - synes de nye modellene blir "litt mye" enkelte ganger..

Nå er det jo vanskelig å bedømme utifra bilder, men hvis man burker "nyvinnings-eksempelet" Rolex GMT Master II C, så er dette en klokke det aldri kunne falt meg inn å kjøpe..

Takke meg til den gode, gamle modellen :)

Henrik
 
Helt enig med deg Henrik, synes de gamle er mye renere og penere enn mange av de nye. Selv om jeg tror Deep sea kommer til å bli en grom klokke. Men de kunne godt ha spart seg den store skriften innenfor bezel-ringen...

Det eneste som jeg synes er litt negativt med de gamle er at de kan bli litt små, og også det som er grunnen til at jeg liker deep sea! 3 mm ekstra i størrelse hjelper mye.

Ellers så appelerer den nye GMT masteren ikke til meg i det hele tatt. Det var helt uaktuelt å i det hele tatt vurdere den da jeg kjøpte min for noen dager siden. Og hva med Yacht-master II ???? Stor skrift på bezel og knæsje fargekombinasjoner... Ikke rart den har fått tilnavnet "clown-master" :D

Men, men... Tror nok mye går seg til med tiden ;)
 
Helt enig med dere der. Jeg synes ikke den nye kjeramiske bezelen er så fin som den GMT-bezelen. Kommer vel ny bezel på Submarineren snart også.

Har siklet litt på Explorer II også, men akkurat der skulle jeg ønske det var noe i ryktene om at det skulle komme en ny modell med orange 24h viser :) Har dessverre ikke råd til en vintage "Steve McQueen", hadde vært gøy om de kunne lansere en Exp II med retro-design 8)
 
Anders skrev:
Har siklet litt på Explorer II også, men akkurat der skulle jeg ønske det var noe i ryktene om at det skulle komme en ny modell med orange 24h viser :) Har dessverre ikke råd til en vintage "Steve McQueen", hadde vært gøy om de kunne lansere en Exp II med retro-design 8)

Steve McQueen versjonen er jo noe av det feteste som noe gang er lagd når det gjelder Rolex... En re-edition hadde virkelig vært på sin plass :)

Til informasjon fikk jeg opplyst på Bjerke at SD Deep Sea kommer til å ligge på mellom 46 og 48 tusen! Bare å begynne å spare 8)