Dørgende kjedelig sa du? Ta deg ei bolle a!

Qwestern

Støttemedlem
Medlem
4. feb. 2016
Innlegg
4.547
Sted
Kongeriket Norge
En kan si mangt og mye negativt om Hodinkee og deres hypede limiterte utgaver og sikkert også John Mayer om man har stått opp med feil bein. Men peiling på klokker har de og denne er ikke noe unntak. Gjengangeren på ulike nettsider og forum omtaler klokken for det meste som ekstremt kjedelig og lite innovativ. Hva er det folk regner med lurer jeg på. Skal John Mayer finne opp hjulet på nytt i et allerede svært godt design og gjennomtenkt fargespekter? Nei, jeg syns de har truffet blink, og de som omtaler denne som kjedelig har definitivt ikke sett den live. Kontrastene og spesielt gråfargen er helt fantastisk og Casio har gått helt overboard med hele pakken og kvalitetsfølelsen. Nesten samme boksene som GMW-B5000TB serien som igjen sier sitt :) Til dere som ennå ikke har fått deres, så er det bare å glede dere. Til alle andre som kritiserer og klager uten å ha sett den live, så kan dere ta dere ei bolle! Sorry for tiraden, men er så møkk lei alle invistorer, bedrevitere og nettroll som kommenterer og tror de vet alt om alt uten å ha hatt hands on på noe av det de lirer av seg...

IMG_8551.jpeg
IMG_8552.jpeg
IMG_8553.jpeg
IMG_8554.jpeg
IMG_8555.jpeg
IMG_8556.jpeg
IMG_8558.jpeg
IMG_8559.jpeg
 
Angrep er beste forsvar ;)

Gratulerer med ny klokke. Jeg har den samme i "standard" utførelse med tough solar. Min tjenesteklokke de siste 9 årene. Har fått så mye juling at du ikke vil tro det, og akkurat like god.

G-Shock blir aldri feil uansett hvem som setter signaturen sin på den.
Hehe, jeg forsvarer ikke de 1811,73 + mva jeg brukte på klokken. Vel verdt hvert eneste øre. Mange år siden jeg hadde denne modellen og jeg er en sucker for spesialversjoner, så her tok jeg på meg bankersbuksa og lukket øynene. At G-Shock tåler det meste er ikke noe nytt, men imponerende med 9 år med juling og like god :)
 
Klokka er ikke min kopp te, men det er verken Hodinkee eller John Mayor sin skyld. Men jeg må si jeg lar meg imponere av helheten og innpakningen/boksen. Det er helt på nivå med langt dyrere merker. Uansett så kan man vel glede seg over andres gleder selv om man ikke nødvendigvis kjøper den selv.

Grattis med nytt :) :)
 
Grattis!
Gråfargen er helt rå irl. Og tiltross for størrelsen bærer den fint.
En smule Hodinkee påslag på prisen, men tilsvarende andre LE fra 6900 serien.

Hodinkee får mer tyn enn de fortjener om dagen ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Jørgen og Qwestern
Den er fet!! Grattis! Lyst på en selv, men den er vel utsolgt?

Ser det ligger en på finn til 4000 - (edit: lå) virker som kjøperen har kjøpt kun for å selge for profitt ☹
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
Den er fet!! Grattis! Lyst på en selv, men den er vel utsolgt?

Ser det ligger en på finn til 4000 - (edit: lå) virker som kjøperen har kjøpt kun for å selge for profitt ☹
Det er nok av disse spekulantene ja. De kommer så snart det er lister eller limiterte modeller. Har hørt denne er utsolgt, men har ikke sjekket
 
  • Liker
Reaksjoner: kvamsky