Selger min flotte Czapek! Om du ikke har prøvd Czapek før så kan jeg love deg en nydelig klokke med en fantastisk opplevd kvalitet. Skiven, viserne og de mangefaseterte indeksene gir klokken liv og mange nyanser avhengig av lyset. Samtidig er den er svært lettlest, og har til og med god lume
Merke, modell og år:
Czapek Antarctique Passage de Drake Deep Blue, fra oktober 2024
Spesifikasjoner:
Modell: Antarctique Passage de Drake
Urverk: Caliber SXH5
Gangreserve: 60 timer
Kassediameter: 40,5 mm uten krone
WR: 120m
Tilstand:
Klokken er ca ett år gammel. Så ikke helt ny, men meget pen! Noen obligatoriske hairlines har den fått, og særlig på de blankpolerte delene på lenken. Se bilder.
Dokumentasjon og historikk:
Kommer med sertifikat, boks, booklets, ekstra ledd til lenken, gummirem med clasp, verktøy etc. Klokken er kjøpt ny i Norge i oktober 2024 og er fortsatt under garanti. To eiere før meg.
Linker:
Antarctique Deep Blue - Junge & Co.
The creation of these timepieces has not only been a technical adventure but a human one. Czapek & Cie considers its suppliers to be partners and refers to them as such. The brand is also truly appreciative of its 200+ shareholders, without whom the adventure would never have even started. And...
jungeandco.com
SXH5 | Czapek Genève
Sted:
Oslo. F2F.
Pris eller bytteverdi:
Tenker 205k, men er åpen for bud og bytteforslag. Ønsker meg fremfor alt en Czapek Antarctique S, Czapek Antarctique med 12-tall på skiven eller en IWC Ingenieur! Men kom gjerne med andre forslag også
Standard TS-oppgjør: Penger synlig på konto før overlevering.
Jeg har mange Good Guy-referanser fra tidligere handler, og tenker å fortsette slik.
Vedlegg
-
04.jpg253 KB · Visninger: 0 -
06.JPG258,8 KB · Visninger: 0 -
08.jpg219,8 KB · Visninger: 0 -
10.JPG199,1 KB · Visninger: 0 -
12.JPG312,1 KB · Visninger: 0 -
13.JPG279,8 KB · Visninger: 0 -
14.JPG214,8 KB · Visninger: 0 -
18.JPG140,8 KB · Visninger: 0 -
Czapek_SXH5_Calibre_Movement.jpg93,1 KB · Visninger: 0
Redigert: