"Custom" Submariner

Har ikke bilde for å underbygge det, men jeg er veterinær og min SD har vært inne i ræva på ei ku.... kan vel glemme å selge den her på tidssonen etter dette, om jeg i det hele tatt skal selge den da.
Har jeg tatt på meg en klokke for dagen skal den sannelig ikke tas av heller pga snobberi.

Møøøø.....

Har ikke bilde for å underbygge det, men jeg er veterinær og min SD har vært inne i ræva på ei ku.... kan vel glemme å selge den her på tidssonen etter dette, om jeg i det hele tatt skal selge den da.
Har jeg tatt på meg en klokke for dagen skal den sannelig ikke tas av heller pga snobberi.

Møøøø.....

HAHA! Da tenker jeg heliumsventilen kom godt med :)

Det minner meg om en gammel infanterist på TZ som hadde brukt den samme Suben i tretti år, på alle slags oppdrag over hele verden, og var en av de få som ikke gikk over til kvartsur på åttitallet. Begrunnelsen hans var at Submarineren var den eneste klokken som egnet seg godt som slåsshanske. Han hadde levende beskrivelser av hvordan enkelte av merkene på lenken var resultatet av møte med tennene til en eller annen marinegast. "You can`t knock someones teeth out with a Swatch"

Man får håpe, for kyrne sin del, at du ikke bruker din Graham Oversize Chronofighter på jobb.

Hehe... Satt og tenkte på det samme. Hadde egentlig håpet at denne kom til salgs på TS etterhvert, men nå er jeg sannelig ikke sikker lenger:p:p:p

Ha ha morsom tråd det her :D
Har utrolig sansen for at urene BRUKES og ikke blir pyntegjenstander til "flashing":