Custom Daytona

Jeg synes skiven er veldig veldig kul! Om det er noe en har lyst til å gjøre er vel det kjempegreier det? Har lite sans for museumsvoktere som forteller hva en skal og ikke skal gjøre med sine ting, og dessuten er vel dette et bytte som er 100% reversibelt, så da er det vel ikke noe å tenke på?

Har tatt meg selv i å komme tilbake til denne tråden sikkert 10 ganger idag. Project X Daytonaen er griselekker! :oops:

Syns skiven til WG Daytona er ganske kul, men vet ikke helt om jeg syns den er penere enn standardskiven. På den annen side er det vel ingen tvil om at forandring fryder, så hvorfor ikke? ;)

Ser kul ut den skiven ja, men den er i utgangspunktet forbeholdt WG Daytona. Etter det jeg har hørt så må nå den gamle daytona skiven sendes inn til Rolex før de bytter (feks. hvitt til sort) dette for å unngå at noen setter inn skiver fra WG modeller...

Regards

Har flere ganger sett hvitgulls skiven og hvitgullsmarkørene på stål Daytona....ser meget lekkert ut! Franken eller ikke, det er jo som noen tidligere sa 100% reversibelt! :D

Skal, skal ikke? Skal, skal ikke? Skal, skal ikke? :?

116520.jpg
vs
116509wbka.jpg

Vel, bezelen blir jo den samme da. Så ikke helt.

Prøver du å si at jeg er et egghead, krill? ;) Eller at jeg må knekke noen egg for å lage omelett?

Edited for idiocy: Skall. Funny :D