Crifo på finn.no på oppdrag for Tollvesenet.

Jeg ser at Crifo sliter med å bli kvitt urene sine. De påstår selv at de har et bud på 29k på den Suben. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare slår til. Hadde det vært jeg som la inn det budet, hadde jeg vært rimelig irritert på at auksjonen aldri avsluttes. (Tviler på at det er noen som har lagt det inn)

Tok en telefon for å finne ut hvordan dette egentlig henger sammen. De har tatt kontakt med Bjerke i Bergen og fått opplyst nypris. De har ikke undersøkt markedsverdien på dette uret brukt.

De innrømmet at salg av ur ikke er deres sterkeste side :D

Høres jo ikke bra ut dette her.. og jeg har sett klokkene ligget en stund usett og jeg har følt litt useriøsitet rundt disse salgene. Elendig annonser, informasjon etc.. og da holder man seg jo bare langt unna!

Har lagt inn flere bud på Breguet´n som ligger ute på finn.no
Brequet Type XXI - FINN Torget
Men det virker som de ikke vil selge den til meg. For budet blir aldri registrert...

Har sendt de flere mail. Dette er det siste svaret jeg fikk av dem vedr. budet jeg la inn.

Hei.

Regner med og ta budrunde på mandag.

Med vennlig hilsen
V.s. Crifo AS
Johnny Bertinussen
Daglig leder
Tlf. 55983301 / 91542124

Det neste blir vel at klokkene bare er gode kopier.
Hadde ikke turt å kjøpe noe av de folka der.

"Uten papirer og selger for Tollvesenet" = Tyvgods?

Hadde ikke vurdert klokkene hos dem med mindre de er VELDIG rimligere og jeg kan se dem i virkeligheten før bud og evnt. kjøp.