CNS Watch Bands

Medlem
15. april 2024
Innlegg
2
Sted
Rælingen
Hei. Jeg bestilte 13 forskjellig nato straps fra cnswatchbands.com.
Er det noen som har erfaring med bestilling fra de?
Hvordan er leveringstiden (de sender fra Sverige) og måtte dere betale Toll? I følge toll.no så er det ikke toll, men 25% moms (som forventet) var dette riktig når dere bestilte eller måtte dere betale ekstra til bedriften som sender varen (tror det er DHL) ?
 
Hei. Jeg bestilte 13 forskjellig nato straps fra cnswatchbands.com.
Er det noen som har erfaring med bestilling fra de?
Hvordan er leveringstiden (de sender fra Sverige) og måtte dere betale Toll? I følge toll.no så er det ikke toll, men 25% moms (som forventet) var dette riktig når dere bestilte eller måtte dere betale ekstra til bedriften som sender varen (tror det er DHL) ?
Hei.

Jeg har bestilt en del derfra. De sender fra Tyskland. Leveringstiden varierer mellom 10-16 dager, deres rimeligste fraktalternativ har jeg erfart er det raskeste.
Mindre bestillinger har kommet frem uten momskrav og tollgebyr (gebyr for moms-behandlingen, samtlige aktører har dette, mener Posten sitt er 150 kr), større bestillinger har kommet med dette. Siste gangen fikk jeg kravet via Posten-app.
 
Leveringstid og kundeservice har jeg opplevd som svært variabelt. Greie produkter og priser, det meste finnes også på Aliexpress (i hvert fall nesten identisk). Opplever at reimene er noe korte for mitt 19,5 håndledd. Sist jeg bestilte fikk jeg tollbehandling via Posten når pakken kom til Norge.
 
Har bestilt derfra flere ganger de siste årene. Syns ikke leveringstiden er blant den beste, men har vært fornøyd med kvaliteten på remmene i forhold til pris.
 
Takk for svar
Så lenge jeg får Norgesreimen innen 17. Mai så er jeg fornøyd
Litt kjedelig at jeg må mest sannsynlig betale litt ekstra til Posten, men det får bare være Har bestilt fra klokkegiganten og Care of Carl (begge utenlandske butikker og betalte ingen toll til tollettaten eller posten)
 
Takk for svar
Så lenge jeg får Norgesreimen innen 17. Mai så er jeg fornøyd
Litt kjedelig at jeg må mest sannsynlig betale litt ekstra til Posten, men det får bare være Har bestilt fra klokkegiganten og Care of Carl (begge utenlandske butikker og betalte ingen toll til tollettaten eller posten)

Hvis du ikke vil ha en kopi, så selger vi for øvrig originalen i Tidssonens nettbutikk :)
 
Takk for svar
Så lenge jeg får Norgesreimen innen 17. Mai så er jeg fornøyd
Litt kjedelig at jeg må mest sannsynlig betale litt ekstra til Posten, men det får bare være Har bestilt fra klokkegiganten og Care of Carl (begge utenlandske butikker og betalte ingen toll til tollettaten eller posten)

Forskjellen er at de to du nevner har norsk org. nr og adresse i Norge også. Skjer ikke hver gang fra CNS og er ikke snakk om store beløp uansett.
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Takk for svar
Så lenge jeg får Norgesreimen innen 17. Mai så er jeg fornøyd
Litt kjedelig at jeg må mest sannsynlig betale litt ekstra til Posten, men det får bare være Har bestilt fra klokkegiganten og Care of Carl (begge utenlandske butikker og betalte ingen toll til tollettaten eller posten)
Fikk min siste bestilling derfra denne uken. Da fikk jeg tollkrav i appen. Kunne betale med vipps, men er jo småkroner uansett.
 
  • Liker
Reaksjoner: Bullitt