Clubhouse

Hørte på et meget interessant panel i går ledet av Eric Ku som snakket om komplikasjoner og kompliserte klokker. Litt sjokkerende å høre at flere av de villeste og mest kompliserte klokkene i bransjen aldri har fungert o_O Feks Franck Muller sin Aeternitas Mega. Her er det mer snakk om teoretisk funksjon kontra at den faktisk fungerer som klokke.

E420C867-A37E-430E-80A4-080E1894E716.jpeg


Også spennende info om Opus 3 av Winston og Halter hvor det var snakk om en modell som hadde vært 7(!) år på service før den nå nesten fungerer :mrgreen:

A15A3397-C473-4405-8BFC-36567921D218.jpeg


Bulgari sin tynne Minute Repeater ble dratt fram som en komplisert klokke som fikk gode skussmål og hvor ingen hadde hørt om problemer med det verket på tross av hvor tynt det er.

62D17DD4-CC5B-463A-95D6-49404883DE3F.jpeg
 
Har tre nye invites!
Send meg en PM med ditt mobilnummer så sender jeg over invitasjon!
 
Join TS-gjengen på Clubhouse nå på fredag 17:00
Vis vedlegg 234699

Er folk klare for Fredagsklokkeprat?!
Rekk gjerne opp hånda om dere vil bli med i praten.

Har noen invites om det er noen som trenger :)
Send PM med ditt mobilnummer, så kommer invite i retur.
 
Takk til alle som hørte på første møte! Håper det var en okay opplevelse :)

En bra erfaring og mer forståelse for plattformen på vår side, og satser på både flere (og bedre) møter fremover :)
Synes det var en bra start, men ble bare lytting for min del på vei hjem fra jobb og til en bråkete familie.
Hadde det vært en idé med et hint om tema på forhånd?
 
Veldig hyggelig med Clubhouse i går, og takk for at jeg fikk poppe innom med en røverhistorie. Måtte stikke nokså plutselig, da jeg fikk veldig klar beskjed om å avslutte og komme til middag. Håper at det blir flere ganger!
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla og Jon Henrik
Gjorde mitt beste med å få lyttet til tross for masete barn i bakgrunnen. Kult at dere kaster dere på og tester ut nye ting som dette, og moro at dere tør å konfrontere hverandre i tilfeller der dere har forskjellige meninger! :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla og Jon Henrik
Runde 2 med Klokkeklubben!

C57D93D8-7425-411F-ADA6-DBC36743EBAD.jpeg