Chrono24 selger: Alex Pig Timepieces Company

Her ville jeg isåfall trådd varsomt og brukt paypal for litt mer trygghet. Husk å spar på all dialog osv også da:) det beste måtte vel vært om noen kunne besøkt han der han holder seg og gjort en f2f.
 
Hadde aldri turt å bruke noe annet enn paypal, hvor man også kan benytte seg av kredittkortet som sikkerhet hvis man blir lurt.

Beste hadde vært å ta det f2f, men skulle jeg kjøpt noe av han hadde det blitt en Datejust, og mtp at de endre opp på 12-13 inkl norsk mva, så blir det litt mye stress å ta det f2f for så "små" summer:p
 
Jeg har ikke turt enda, men jeg har sett flere aktuelle objekter. Det jeg synes er utrolig rart, er at det er umulig å finne noen svindelhistorier på han, hvis noen blir scammet, tar det ikke lang tid før det er lagt ut på nettet, og mtp hvor mange ur han har liggende ute, burde noen biti på agnet hvis det er svindel.
 
Hallo.

Er ny på forumet her, og kan melde at jeg har handlet med
Alex Pig.

Fruen ønsket seg en Datejust, og Alex har mange vintage Rolex'er til "rimelige" priser.
Kommuniserte med ham pr epost. Han svarte raskt og høflig.
Etter litt forhandlinger ble vi enige om pris inkl frakt, og hold dere fast.....jeg overførte
beløpet til hans bank. Etter fire-fem dager hadde han fått pengene, sendte klokka på
mandag, og fikk den på onsdag.

Pakket opp pakken, og ble straks mistenksom med tanke på at klokka ved første øyekast
var strøken, bortsett fra utslitt lenke. Skrudde opp lokket og holdt pusten....åjoa, der var
det et rent og pent Rolex-urverk med "riktig" patina. Klokka var grovt polert og børstet,
og sikkert fått nytt glass.

Uansett - fruen ble fornøyd, Alex ble fornøyd...og jeg forhandler om neste klokke. Til meg
selv denne gangen.

Christer

iudXKO0.jpg
 
Da er klokkehandel nr 2 i havn.
Denne gangen ble det kjøpt en Rolex 16570 m hvit skive, s-serial.

Førte over pengene, og klokka levert på en uke.

Alex viser seg trygg å handle hos.

Mvh
Christer