Perfekt sommerklokke!
Selger min Certina Super Ph1000m.
Den kommer komplett med alt som den kom med ny +en helt ny Certina org.rem i gummi med orange kontrastsøm som kler denne klokka svært godt.
Tilstand svært pen, normale hairlines under lupe og noen småmerker etter rembytte på baksiden av klokka men oppfattes ikke som sjenerende.
Litt tørre fakta:
-str 43,3mm men bærer mindre pga kort lug to lug(47,3mm). Fungerer fint også på mindre håndledd.
-urverk Powermatic 80.611 med 80t gangreserve.
-120klikk bezel
-vanntett til 1000m med heliumventil.
Klokka er kjøpt ny 11.03-2024 hos Norsk forhandler. Jeg er andre eier og klokka er sparsomt brukt i rotasjon med andre klokker. Selges for å finansiere nytt klokkekjøp.
Nypris idag er 12930kr.
Selges kr 8000kr inkludert frakt med Postens norgespakke.
Ta kontakt på pm for en hyggelig klokkeprat.
Selger min Certina Super Ph1000m.
Den kommer komplett med alt som den kom med ny +en helt ny Certina org.rem i gummi med orange kontrastsøm som kler denne klokka svært godt.
Tilstand svært pen, normale hairlines under lupe og noen småmerker etter rembytte på baksiden av klokka men oppfattes ikke som sjenerende.
Litt tørre fakta:
-str 43,3mm men bærer mindre pga kort lug to lug(47,3mm). Fungerer fint også på mindre håndledd.
-urverk Powermatic 80.611 med 80t gangreserve.

-120klikk bezel
-vanntett til 1000m med heliumventil.
Klokka er kjøpt ny 11.03-2024 hos Norsk forhandler. Jeg er andre eier og klokka er sparsomt brukt i rotasjon med andre klokker. Selges for å finansiere nytt klokkekjøp.
Nypris idag er 12930kr.
Selges kr 8000kr inkludert frakt med Postens norgespakke.
Ta kontakt på pm for en hyggelig klokkeprat.

Redigert: