Prøver meg på å bytte vekk en Certina DS PH200M som jeg kjøpte ny hos UrmakerTSS den 03. Januar. Det er en veldig flott klokke men har innsett at den er hakket for stor for mine håndledd. Den har vært i nesten daglig bruk siden jeg kjøpte den, så et par hairlines har det blitt, men ingenting betydelig.
Den kommer med alt som følgte med da jeg kjøpte den. Reimene som følger med er de som kom med klokken, altså en nato og en skinn-reim. Begge reimene er brukt men ingen av de er slitt. Jeg har fått laget tre ekstra hull i skinn reimen (gjort hos urmaker).
Antatt bytteverdi: 5500kr
Jeg er ganske åpen når det kommer bytte men jeg har noen ønsker.
-Må være mekanisk
-Helst mellom 36-40mm. Maks42mm
-Jeg er ute etter en hverdagsklokke som helst kan dressen både opp og ned. Alle klokketyper vurderes, alt fra dressklokker til dykker-ur og field-klokker.
Kan også selge den for 5000kr.
Setter pris på alt av interesse og det er bare å spørre om det er noe du lurer på anngående klokken. Jeg kan nås via sms på tlf. 97835077 og svarer ellers raskt på Pm her inne på tidssonen. Jeg holder til litt nord for Bergen.
Er ny her inne på tidssonen og håper at jeg har klart å overholde alt av regler.
Bildealbum med bilder av både aktuell klokke og bilder fra Google kan sees her:
https://photos.app.goo.gl/p8EwNzh6Po5FXY4f6
Den kommer med alt som følgte med da jeg kjøpte den. Reimene som følger med er de som kom med klokken, altså en nato og en skinn-reim. Begge reimene er brukt men ingen av de er slitt. Jeg har fått laget tre ekstra hull i skinn reimen (gjort hos urmaker).
Antatt bytteverdi: 5500kr
Jeg er ganske åpen når det kommer bytte men jeg har noen ønsker.
-Må være mekanisk
-Helst mellom 36-40mm. Maks42mm
-Jeg er ute etter en hverdagsklokke som helst kan dressen både opp og ned. Alle klokketyper vurderes, alt fra dressklokker til dykker-ur og field-klokker.
Kan også selge den for 5000kr.
Setter pris på alt av interesse og det er bare å spørre om det er noe du lurer på anngående klokken. Jeg kan nås via sms på tlf. 97835077 og svarer ellers raskt på Pm her inne på tidssonen. Jeg holder til litt nord for Bergen.
Er ny her inne på tidssonen og håper at jeg har klart å overholde alt av regler.
Bildealbum med bilder av både aktuell klokke og bilder fra Google kan sees her:
https://photos.app.goo.gl/p8EwNzh6Po5FXY4f6

Redigert: