Selger min pene og nesten ubrukte Cerruti 1881, da den verken har vært brukt eller kommer til å bli brukt. Tror den har vært ute av huset to ganger, og har ligget i boksen sin til sist sommer, da jeg tenkte å begynne å bruke den. Det har altså ikke blitt noe av, så det er like greit å sende den videre til noen som kan sette pris på den.
Det er en pen klokke med Svarowsky-krystaller og kronograf som fungerer helt utmerket. Svart lærreim med crocopreg og foldespenne. Klokka ble kjøpt på eBay fra selger i München i 2010 for 163 euro.
Modellen heter Tradizione Marina, er tidløs og fremdeles for salg.
Jeg klarer ikke å finne noen bruksmerker, lærreima er også så godt som ubrukt. Har aldri byttet batteri, så jeg kan ikke garantere at det holder så veldig mye lenger.
Det skal være et Ronda urverk i den.
Boks og papirer (garantien er nok utløpt for lenge siden).
Kanskje den kan passe som julegave til en tante eller noen som liker moteklokker?
Jeg aner ikke hvor mye jeg skal ta for den. Vil vel bare helst at den skal kunne bli brukt av en eller annen ... så jeg er åpen for bud. Eventuelt bytte i ett eller annet.

Noen bilder:

Det er en pen klokke med Svarowsky-krystaller og kronograf som fungerer helt utmerket. Svart lærreim med crocopreg og foldespenne. Klokka ble kjøpt på eBay fra selger i München i 2010 for 163 euro.
Modellen heter Tradizione Marina, er tidløs og fremdeles for salg.
Jeg klarer ikke å finne noen bruksmerker, lærreima er også så godt som ubrukt. Har aldri byttet batteri, så jeg kan ikke garantere at det holder så veldig mye lenger.
Det skal være et Ronda urverk i den.
Boks og papirer (garantien er nok utløpt for lenge siden).
Kanskje den kan passe som julegave til en tante eller noen som liker moteklokker?
Jeg aner ikke hvor mye jeg skal ta for den. Vil vel bare helst at den skal kunne bli brukt av en eller annen ... så jeg er åpen for bud. Eventuelt bytte i ett eller annet.
Noen bilder:

Redigert: