"Cash refund" - Taxfree på Gran Canaria

Medlem
10. aug. 2011
Innlegg
812
Sted
Bergen
Har kikka ein del på klokker dei siste par vekene på Gran Canaria. Falt veldig for IWC Portugese 7 data, men tok meg ikkje råd til den. Endte isteden opp med ei Longines "ventepølse".

IWC selger annonserte at sidan eg var frå Norge så får eg att spansk moms (9,1%) ved utreise til norge.
Tenkte å benytte meg av dette orm Longinesen også. Har all dokumentasjon på kjøper etc, men når me no er på flyplassen så er det ingen som jobbar her som kjenner til "cash refund". Ikkje ein gong i informasjonsdisken (der dei ikkje skjønar engelsk og henviser oss til ein minibank).

Nokon som kjenner til dette?
Er kun land som ikkje er med i EU som skal få att moms ved utreise, og det er vel nesten berre Norge igjen...

Dersom dette ikkje eksisterer lengre, så er eg glad at IWC 7 days ikkje ligg i kofferten likevel...

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
 
Tax free.. Du kjøper varen utenfor Norge og får igjen mosen på flyplassen, hvertfall en god del av den. Problemet er at du skal da betale norsk moms på 25% når du kommer til Norge. Så realiteten er at du må betale mye mer moms en egentlig pris på GC. Alternativt kan du få butikken til å sende boks/papirer å gå med den gjennom tollen, men det anbefales ikke da dette er et lovbrudd!
 
Tax free.. Du kjøper varen utenfor Norge og får igjen mosen på flyplassen, hvertfall en god del av den. Problemet er at du skal da betale norsk moms på 25% når du kommer til Norge. Så realiteten er at du må betale mye mer moms en egentlig pris på GC. Alternativt kan du få butikken til å sende boks/papirer å gå med den gjennom tollen, men det anbefales ikke da dette er et lovbrudd!

hmm, han skal vell betale moms uansett, så det er jo bedre å få igjen 9.1% i steden for å betale 34,1% moms totalt ?:S
 
Veit om moms inn til Norge ja, og tenkte derfor det er ok å få att spansk mva sidan eg må ut med 25% når eg kjem heim.


Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
 
Det er tollvesenet, også på GC, som kan hjelpe deg med tax-refund. Hvor vidt du får dette cash er jeg usikker på. Mulig du må dokumenter at du har betalt mva inn i Norge før du får det igjen fra Spania.


Det må da finnes et tollkontor på flyplassen der?
 
Skal ikkje måtte dokumentere at du toller inn i nytt land. Så lenge ein reiser ut til eit ikkje-EU land, så skal det gå. Gav opp i denne runde og er endeleg på plass i flyet (som pr no er 3,5 timar forsinka).

Dersom nokre andre finn ut av dette neste gong dei er på GC, så er det berre å gi ein lyd. Greitt å veta om dette funkar før ein invisterer 50k+ i ei klokke:)

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
 
Tollvesenet i det siste landet du reiser fra før du reiser til Norge, må stemple Tax-refund-papirene. Disse kan så sendes til adressen man finner på skjemaet etter at man har kommet hjem :)

Dersom det er eget tax-refund-kontor på flyplassen, er det jo mye enklere :)