Cartier-tråden

Takk for tips, flere aktuelle der. Ser for meg en dyp blå eller oliven grønn i første omgang. Flotte varianter!
 
8C9BC3A1-A170-4367-AC0E-1F46F626607D.jpeg
FD94E268-77D9-4C85-8DB6-CB4ADDECA6EC.jpeg
 
Prøvde nye Cartier Pasha på Bjerke i dag, liten og stor størrelse.
3C4FCBE9-2F7F-4617-BDEF-87BC07091758.jpeg
44502F3B-D0E0-4F70-9FEA-3166119047C6.jpeg


Artig klokke men usikker på hvor mye de vil selge av denne på det norske markedet. Havner litt mellom stolene for sporty og dress kanskje? Følger med croco rem på alle modellene.
 
  • Liker
Reaksjoner: OR28, Pinto og Ivar
Bjerke får tak i de fleste remmer (non-croco) på et par uker. Om du kjøpte klokken der får du 20% rabatt også. Mener jeg betalte 1600kr for en i blå kalveskinn til Tank Solo for 1/2 år siden.

Croco er det selvsagt masse styr med, tar uendelig med tid i toll. Nå når verden åpner opp er det sannsynligvis bedre å kjøpe slike i flagship stores på kontinentet.
 
  • Liker
Reaksjoner: hakotorg
Er det noen som vet om disse her har kommet til norske forhandlere, eller hva den norske prisen blir? Synes den i grønn ser veldig fin ut.

Vis vedlegg 253869

Disse variantene er skikkelig moro, tommel opp. Det er vel kun Bjerke som er norsk forhandler av Cartier for tiden, ikke sett noen der men vet de har fått inn den "vanlige" Tank Must modellen på rem og lenke.
 
Disse variantene er skikkelig moro, tommel opp. Det er vel kun Bjerke som er norsk forhandler av Cartier for tiden, ikke sett noen der men vet de har fått inn den "vanlige" Tank Must modellen på rem og lenke.

Takk for svar. Helt enig med deg. Disse klokkene vokser bare mer og mer på meg. Har sendt mail til Bjerke nå. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: darkcho