Carl F. Bucherer - Traveltec. Noen erfaringer?

Da besøkte jeg protid på storo. Veldig god service der...litt slemt å si men den var ekstremt mye bedre enn jeg opplevde fra Stavanger som pt. Ikke har svart eposten fra i går en gang og jeg måtte ringe for å få svar. (Kravstor kanskje..men sånn oppleves det)
Dog klokken er massiv....mer massiv enn jeg så for meg. Det ligger i planene en mindre over tid feks submariner e.l. skal legge ut bilde når hjemme.

Bilde:
https://www.flickr.com/photos/75846443@N07/14551035994/

Redigert:
Carl-F-Bucherer-Patravi-Traveltec-GMT-FourX-20.jpg

Traveltec GMT FourX er skikkelig badass :cool:

Tror ikke du skal være bekymret over kvaliteten på disse urene.

Norge er jo fortsatt et u-land når det gjelder klokker, og det faktum at man ikke ser så mange CFB handler nok først og fremst om nordmenns lave kunnskapsnivå og betalingsvillighet når det gjelder ur.

Bra sagt.
Siste del av teksten er dessverre også fortsatt et faktum pr. 2014 i Norge.

Og til TS - ikke vær "redd" på noe som helst vis for å kjøpe en CFB. Det er et relativt ungt merke ja, men et seriøst sådan.
Lenge vært et "hypt" merke i Asia.
F.eks. har de til og med egne Boutiques i både Hong Kong og Bangkok, som jeg kjenner merket fra.
Plukket nesten opp en selv for et par år siden, men tilfeldighetene gjorde at det ikke ble slik.

BT

Redigert:
Bra sagt.
Siste del av teksten er dessverre også fortsatt et faktum pr. 2014 i Norge.

Og til TS - ikke vær "redd" på noe som helst vis for å kjøpe en CFB. Det er et relativt ungt merke ja, men et seriøst sådan.
Lenge vært et "hypt" merke i Asia.
F.eks. har de til og med egne Boutiques i både Hong Kong og Bangkok, som jeg kjenner merket fra.
Plukket nesten opp en selv for et par år siden, men tilfeldighetene gjorde at det ikke ble slik.

BT

Takk :)

Noen som kan se på linken jeg la ut med bilde av klokken på hånden? Jeg er ca der nå at jeg skal kjøpe, og har vel bestemt meg at jeg ønsker lenke + gummireim slik fourx har. Jeg skal innom etter jobb sammen med samboer...hun får være det kritiske øyet :p