Selges/byttes Carl F. Bucherer Patravi TravelTec

Medlem
25. okt. 2014
Innlegg
18
Kasse i SS med rem i kalveskinn, identisk med den som er testet her på TS nå nylig.

Dette er en veldig fin klokke som føles langt mindre enn målene skulle tilsi. Jeg reiser veldig mye i jobben og synes at den utvidede GMT funksjonen fungere meget bra. Finishen og designet er godt gjennomtenkt og påkostet. Som testen nevner er det designet med få bare flater som får klokken til å virke mindre.

Klokken ble kjøpt ny av meg i 2008 og har blitt brukt fra tid til annen i rotasjon med resten av samlingen. Jeg følger "en inn, en ut" prinsippet og da jeg har lagt til et ur til samlingen må en ut og denne gangen falt valget på CFB'en.

Boks og alt av papirer følger med. Klokken er meget god tilstand med kun små hairlines og eg liten ripe på bezel. Remmen er som ny og trenger ikke å byttes.

Når det gjelder pris er jeg litt usikker på hvor jeg skal legge meg men kan vel bare si at jeg er åpen for bud og at det forhåpentligvis starter med et 4 tall. Jeg er åpen til å diskutere bytte mot Rolex men preferansen er å selge.

Jeg bor i utlandet men skal hjem i påsken og kan ta med meg klokken da.
 
Redigert:
Ny pris

Det var begrenset interesse basis opprinnelig prisantydning derfor senker jeg prisantydning til NOK 38k.