Ca. pris på Omega 16mm spenne i stål?

Mye hummer og kanari der. Tror enn finner enn del fake der.

EDIT: Grunnen er at det er så voldsomme prisforskjeller. Derfor hadde det vært like greit å kjøpe helt ny fra urmaker, vis prisen er grei.

Du kan jo sjekke med han tyskern som alle kjøper mesh av her inne. Ofrei els.

Off topic: ofrei.com er en av de mest ræva sidene som eksisterer på internett per dags dato når det gjelder brukervennlighet og funksjonelt design.

Jeg ville ikke blitt overrasket om siden ble brukt som en "DONT EVER" demo når man studerer interaksjonsdesign.

Utrolig tragisk at en side med så mye bra og som etter sigende er særs pålitelige og bra er så vanvittig tragisk å bruke.

</frustrasjon>

Jeg kjøpte et par sånne 16mm Omega-spenner på eBay til vintage dress-Omegaer, må si jeg er meget skeptisk til ekheten :? Men ingen av de stålspennene hos ofrei.com og ADer har riktig vintage-look, så det klarer jeg fint å ignorere :mrgreen:

Skal være the real deal der ja! Men i forhold til prisen på frakt etc, tar du å ser om du liker den de har på ofrei.com i 16mm stål. http://www.ofrei.com/page572.html#7234 skriver ned omegas ref nr som står der, tar med det nummeret ned til nærmeste AD og sjekker hva du må betale for den spennen hos dem. Det skal ikke være all verdens dyrt, tipper mellom 200-300kr.

Gjort det for deg ;) Delenr på den Omega spennen de har i stål (16mm) er: OME-9451-1602

Magnus

Da skal den lokale urmakeren prøve å få tak i en spenne. Kommer på 200-300kr. Kjøpte også en croco reim for 500kr!!! :D
Han hadde kjøpt overskuddslager, så derfor halv pris.

Bilder kommer når jeg har fått klokka tilbake.

Hva var det jeg sa ? ;) Burde gå fint det, fikk samme spenne i dag selv i 16mm, eneste forskjell er at min er i gulldubble og skal sittte på remmen til min Omega Constellation pie pan.

Orginal rem ? Er da evt spent på bilder siden jeg er på utkikk etter en orginal sort til samme klokke..

Ikke original reim. Ser ikke vitsen å betale 2-3k for original reim når du har spenna.

Reimen er valgt ut, men urmakeren bruker år og dag på å få tak i spenne. :(

Skjønner er ofte slik at det tar vinter og vår når det er noe man har lyst til skal komme fort, men er nok underveis ;) De hadde ikke min spenne inne på lager hos Swatch Group her i Norge , så den kom opp fra Sveits, tror det tok ca 2 uker før jeg fikk min, er vel fort noe sånt for din del også da..

Skal få lagt ut et bilde av min her også når jeg får fatt i et kamera igjen ;)