Bytte ut DJII med Yachtmaster?

Først av alt, tusen takk for tilbakemeldingene som har kommet.

Hei.
Har du kommet noen vei i tankeprosessen, eller har du lagt det på is?
Har ikke eid noen av klokkene, men har prøvd begge hos ad. Datejusten er i mine øyne den overlegent lekreste av disse to. Om du derimot skulle bestemme deg for noe annet, så ser jeg frem til at du legger ut en salgsannonse:D.

Jeg har tatt en foreløpig beslutning om å beholde datejusten. Dette fordi jeg for et par dager siden var innom Bjerke og testet ut Yachtmasteren. Yachtmasteren er utrolig fin - ingen tvil om det - men(!) det var ingen klar stemme i hodet / hjertet mitt som sa at det var verdt å bytte ut datejusten. Ettersom mellomlegget på bruktmarkedet fort er et sted mellom 15 og 20k, så må jeg si at enn så lenge beholder jeg datejusten.

Yeachtmasteren er nok i mine øyne litt mer sporty, mens datejusten er (i den grad man kan kalle 41mm og gullring) noe mer diskret og konservativ. I mine øyne kanskje bedre til mitt bruk, det vil si sammen med dress i hverdagen og jeans i helgen.

Men man skal aldri si aldri. Får fort innfall om en måned eller ti og bytter... Det er jo det som er så farlig med denne hobbyen; det som er logisk og riktig den ene dagen er absolutt ikke det neste dag ;)