Butikk i Oslo med godt utvalg av Seiko?

Medlem
25. juni 2013
Innlegg
223
Sted
Oslo
Hei. Jeg er ny på forumet og er på utkikk etter en ny daily beater og har bestemt meg for å gå for Seiko.
Jeg har lest litt på forumet og så en av brukerne som postet et bilde av en Seiko SNM009 som jeg falt for med en gang.
Etter litt research fant jeg ut av denne er ute av produksjon og vanskelig å få tak i nå. :(

Har lyst på en klokke med hvit urskive og fant Seiko SKZ323K som kanskje er det nærmeste jeg kommer SNM009?
Hvilke butikker i Oslo har best utvalg når det kommer til Seiko?
 
Hei, og velkommen til forumet.

Jeg vet dessverre ikke hvilken butikk i Oslo som har størst utvalg, men jeg vet at prisene på Seiko i Norge er veldig mye høyere enn i Asia.

Klokken du ser etter får du levert i postkassen/døren for godt under 2000,- her: Seiko Diver's 200m Automatic SKZ323K1 SKZ323 SKZ323K Men's Watch.

Hvis du i det hele tatt finner den i Norge, må du nok regne med å betale det doble.
 
runes har helt rett. Jeg vil i tillegg nevne at vi er svært mange på dette forumet som har handlet på creationwatches, og jeg har aldri hørt om noen som har hatt en negativ opplevelse med det.
 
Takker for svar. Jeg kom over den siden selv og var litt usikker om det var "ekte". Siden har bra med utvalg!
Er toll og moms inkludert i prisen som er oppgitt på siden?
 
Den stargaten er dritfet. Prøvde en kamerat sin i går faktisk da jeg skulle justere lenka. :)

sK6XPuC.jpg


Har ikke satt meg sånn hardt inn i toll og moms, men du betaler den summen som står på creation, og får den på døra. 2 uker senere får du MVA papirer i posten fra fedex/DHL! :)
 
Har kjøpt 6-7 klokker fra creationwatches. Klokkene har som regel blitt levert 3-4 dager etter bestilling og jeg har aldri fått noe toll/mva krav i ettertid.
 
Her hørt at det hender de skriver lav verdi på pakkene.

Vurderer et par klokker derfra selv, men det må bli etter ferien
 
Heisann og velkommen til forumet.

Som stor fan av Seiko sine badeklokker kan jeg slenge meg på å anbefale SKZ323 "Stargate" har en slik selv:) Creationwatches kan jeg også anbefale på det høyeste kjapp levering og god kundeservice.

Når det kommer til SNM009 eller "White Samurai" som den også blir kalt er dette en nydelig klokke. Denne ble kun produsert fra 2004 till 2008 og har blitt meget populær blant samlere og dette gjenspeiles også i bruktprisen.

Mine "Stargater" hilser:)


Lykke til med valget, og ikke glem unboxing når den tid kommer.
 
Redigert:
Ja hvis jeg får en rask forklaring hvordan...? har jeg naturligvis bilder av utbox;)

Jeg gidder ikke å linke til tidssonens bildeopplastningsguide, men hvis du går på

imgur.com -> upload images -> computer -> *velg bilder* -> start upload -> woala! -> høyreklikk -> kopier/lagre bildenettadresse -> gå til tidssonen -> nytt innlegg -> insert image -> lim inn URL!

Tungt forklart, men du skjønner nok tegninga! :)

EDIT: Ninjaed av Krille.
 
Takk for flotte svar og gratulerer med ny klokke! Det var en rask levering.

Etter mye frem og tilbake, la jeg nettopp inn en bestilling på en SKX007K. Følte at jeg måtte ha denne som min første Seiko. Håper jeg får den før helgen, krysser fingra. :cool:

Skal få til en unboxing når jeg får klokken!