Bursdagsgave til fruen

Medlem
12. april 2011
Innlegg
41
Sted
Haslum
Så da er det snart på tide med kone-bursdag. Hun har ved et svakt øyeblikk sagt at hun en eller annen gang ønsker seg en fin klokke i bursdagsgave, men jeg har aldri kjøpt dette til henne. Hun ville aldri kjøpe en til seg selv heller:)

Så, nå til mitt spørmål. Hva bør jeg gå for? Hun liker store klokker, men har veldig smale armer og små hender. Hun liker både litt "bling" klokker typ Guess og veldig enkle stramme som GANT.

Jeg ønsker å holde med til kjente merkevarer som Omega, Breitling, (eller kanskje Rolex hvis pengene rekker??) eller noe i den duren. Tror en litt mindre herreklokke er en mulighet også. Hun liker godt min SuperOcean 46mm og min tidligere Omega Seamaster.

Budsjett er 10-15.000 (kanskje bittelitt mer hvis jeg finner drømmeklokken:))

Vet dette ikke er første tråden om sånne saker som dette, men jeg er meget takknemlig for tips her!
 
Du er et par uker for sent ute, da det gikk en Rolex AirKing for 14000,- her nylig.

Men kanskje @Edzilla kan peke deg i retning av der han fikk tak i denne?
 
@benbjo; Yes, har sett mye på de:) Dessverre tror jeg de er litt for elegant. Må nok være bittelitt røffere. Men takk likevel!
 
Standar svaret ifra meg :D! Under budsjet, men ikke så kjent da ;)
c60-38-auto-swrs_1.jpg


Hvis ikke er jo denne flott!
longines-master-L2.708.4.78.3_LRG.jpg

(Modell: L2.708.4.78.3)
 
Det ble den Breitlingen der. Pen nok og fikk presset prisen godt:) Hva koster polering av en sånn og har noen tips på noen som kan ta denne jobben i Oslo/Akerhus? Må være klar til 31 mai:)