Bukseseler... Greed and suspenders are good.

Screenshot_20180206-154828.jpg
Er omvendte bukseselar innafor? Har sjølv desse på vei inn no. Ser fram til å prøve! :)

Vis vedlegg 77983 Er omvendte bukseselar innafor? Har sjølv desse på vei inn no. Ser fram til å prøve! :)

Ja, hvorfor ikke!
Har selv aldri opplevde det som problematisk at sokkene kommer seg litt ned i løpet av dagen.
Jeg har ikke rygg problemer og kan dra de fort opp mens jeg ser under et kort skjørt:D
Alle har sin visjon på saken...
#MeTooDownUnder

Ja, hvorfor ikke!
Har selv aldri opplevde det som problematisk at sokkene kommer seg litt ned i løpet av dagen.
Jeg har ikke rygg problemer og kan dra de fort opp mens jeg ser under et kort skjørt:D
Alle har sin visjon på saken...
#MeTooDownUnder
Her er tanken først og fremst å holde skjorta fint på plass. Under skjørtet ser ein vel på tuppen av skoen om ein har pussa den ordentlig. :D

• Liker
Reaksjoner: Hammerfjord
Blåser liv i denne.

Careofcarl har et begrenset men kvalitetsbevisst utvalgt med A. Thurston, og jeg har de avbildet nederst i bestilling. Jeg kan ikke annet enn å få de medfølgende festeknappene sydd på innsiden.

Huntsman (huntsmansavillerow) hadde egentlig de som så aller best ut etter å ha saumfart nettet, men jeg ser de ikke sender til Norge (men Sverige og Danmark!).

BOX-CLOTH-PLAIN-BLACK196.jpg

15360110_2.jpg