Budsjett julebord i Oslo for 30++

G

Guest571

Guest
Hei.

Vi er en ganske stor gjeng som skal ha julebord i Oslo. Regner med at vi blir 30-40 stykker. Noen som vet om et sted vi kan spise oss gode og fulle uten å svi av hele stipendet? Vi ønsker også å kunne bli sittende utover natten.

Takk for all hjelp.
 
Hjemme hos deg selv!

Hvis du svinger pisken over dragen, så rydder og fikser hun kåken klar til storinnvasjon...
I mellomtiden henter du mat fra cateringbyrået og stikker innom polet for innkjøp av aquavit og andre godsaker.

Så gjenstår det bare å velge hvilken klokke som skal benyttes til kveldens antrekk.

Voila, fiks ferdig julebord på 1-2-3! :D
 
Om dere ikke har mulighet til å ha det på en ukedag, tror jeg kanskje dere er lovlig sent ute for et så stort selskap. Vi pleier å være rundt 25-30, de to siste årene har vi vært på Lompa, de har en langbordsavdeling oppe. Maten er OK, men nå har ikke vi så mye større forventninger enn at det skal være julemat og at akevitten skal flomme.
 
Vi skal ha det på en ukedag og lompa har vært oppe til vurdering. Eneste ankepunktet var at det var litt dyrt. Mulig vi kanskje skulle kjøre på på Lompa.
 
Om dere ikke har mulighet til å ha det på en ukedag, tror jeg kanskje dere er lovlig sent ute for et så stort selskap. Vi pleier å være rundt 25-30, de to siste årene har vi vært på Lompa, de har en langbordsavdeling oppe. Maten er OK, men nå har ikke vi så mye større forventninger enn at det skal være julemat og at akevitten skal flomme.

Jeg ringte Lompa, men de var fullbooket den 6. des. Da får vi prøve noe annet, men takk for tipset.
 
Du kan høre med Deja vu på frogner plass. De har vel åpen sjenkebevilgning til halv to, men går sikkert ann å avtale å sitte lenger enn det om nødvendig.

Han prater litt gebrokkent, men er veldig hyggelig fyr, og maten er rimelig og jeg synes den er kjempegod.
 
Hva med å booke en av de større suitene på Holmenkollen Park Hotell?
Spise mat i restauranten og fortsett ut i de små timer i suiten. De største suitene der er på langt over 100 kvm, så plas er det nok av.
 
Takk for tips Ursa.

Cafè Mistral hadde ledig så da skal jeg bare få et endelig tall på hvor mange som dukker opp så tror jeg vi ender opp der. De stenger klokken 1., men da er veien kort til Gamle Major.
 
Hva med å booke en av de større suitene på Holmenkollen Park Hotell?
Spise mat i restauranten og fortsett ut i de små timer i suiten. De største suitene der er på langt over 100 kvm, så plas er det nok av.

Hehe, tror det blir langt billigere og betale for all ugangen vår på Mistral, men takk for tipset Ursa.

Så til alle dere som har planer om en hyggelig middag på Mistral den 6. Des, dont do it :)
 
Da var julebordet vel overstått. Takk for tipset om Cafè Mistral. Maten var god og ølet bedre. Tror vi endte opp med å betale rundt 20` for mat og drikke til 30 personer.

Jeg valgte pinnekjøtt og er glad for det, kålrabistappen var nydelig.

Ribben de serverte var litt ymse, alt annet enn sprø svor hvertfall.