Brukt Rolex i London?

Medlem
7. des. 2009
Innlegg
385
Sted
Oslo
Har hørt fra flere hold at London er et mekka for å finne klokker også utenom AD. Er det noen som har tips om butikker hvor det går an å plukke opp f. eks. en Rolex?

mvh
anhostma
 
The Vintage Watch Co. i Burlington Arcade, som ligger ved Bond Street/Piccadilly har et bra utvalg, men stive priser. Austin Kaye på The Strand omtrent overfor Charing Cross stasjon er et annet alternativ.
 
Vil også nevne Picadelly og Camden markedene. Litt snillere priser, men fremdeles et ran:)

EDIT: Og kanskje ikke samme ekspertisen, jeg stod og tittet på en gammel Bubbleback som selger
hardnakket påsto var utstyrt med safirglass. "For alle Rolex hadde safirglass":rolleyes:
 
Redigert:
Min favoritt i London er Grays antique market. 50 meter fra Bond Street Station.
Der er det 15-20 klokke dealere samlet under samme tak. Mange av dealerne
Er med på Trade shows rundt i Europa og har stoe kontaktflater.
Jeg har selv solgt mange klokker på Grays Antique market.
 
Hei

Jag er helt ny på TS så vet ikke om Swiss Watch Company redan är kännt eller diskuterats här innan.

www.watches.co.uk (Swiss Watch Company)

De finns på Chiswick High Road. Jag køpte en Panerai av dem for några år sedan och var fornøjd med både pris (fick prutet lite), kommunikation innan och vid oppmøte i deras lokaler. "Viewing by appointment only" dock och ikke lørdag-søndag (kanske går att forhandla).

474a Chiswick High Road,
Chiswick,
London,
W4 5TT

Viewing by appointment only.
We are open Monday – Friday, 9am – 5.30pm

Tel: 020 8994 4567

Fax: 020 8994 2202
Email: sales@watches.co.uk