Hva mener du?Et lite tilleggsspørsmål, hvor gammel tenker dere en Rolex kan være når man kjøper den?
Jeg vil ikke ha vintage, men lurer på hvor langt bak i tid jeg kan gå uten å miste mint følelsen. Tenker på de skarpe kantene, og lite riperHva mener du?
- Målt mot utgivelsesår via lansering?
- Absolutt alder (e.g. vintage)?
- En gitt modell kjøpt ny - som nå selges brukt?
Ok. Det finnes det ikke noe fasitsvar på. Blir som å spørre "Hvor ny bil må jeg kjøpe for å være sikker på at den ikke er kollisjonskadd". Det kommer helt ann på eieren og bruken. Ei klokke kan være 40 år og fremstå som ny, mens andre kan se ut som takras etter ett år.Jeg vil ikke ha vintage, men lurer på hvor langt bak i tid jeg kan gå uten å miste mint følelsen. Tenker på de skarpe kantene, og lite riper
Haha, vi trenger sånne som deg! Men for å være ærlig ville jeg aldri i livet brukt så mye penger på en kvartsklokke som ikke har noen spesielt god kvalitet.Nå skal jeg være en sur gubbe:
Kjøp deg en gullfarget DW el. og putt resten av pengene på USB-kontoen.
Om du kjøper en DW, så har du fortsatt 113,5kkr igjen, så da har du en god haug på BSUenHaha, vi trenger sånne som deg! Men for å være ærlig ville jeg aldri i livet brukt så mye penger på en kvartsklokke som ikke har noen spesielt god kvalitet.
Sant nok, men er ikke interessert i klokker bare for utseende eller får å vite tid. 50% av opplevelsen er teknikken, historien, og følelsen av kvalitet.Om du kjøper en DW, så har du fortsatt 113,5kkr igjen, så da har du en god haug på BSUen![]()
Dette innlegget gjør det hele litt mer forståelig. Frem til dette innlegget framstod det som en 16 åring som ville vise frem velstand. Kjøp en nyere brukt stålsub og putt resten på bsuSant nok, men er ikke interessert i klokker bare for utseende eller får å vite tid. 50% av opplevelsen er teknikken, historien, og følelsen av kvalitet.