Brudd på kjøpskontrakt... What to do?!?

Huff, hater sånne situasjoner (de som husker mitt første forsøk på å kjøpe en 911 i fjor sommer husker muligens dette :twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:), men kortversjonen er dessverre at du ikke har så ekstremt mye å gå på.. Dekningssalg er jo det eneste faktiske alternativet, men om dette er noe i nærheten av å være en normalt populær klokke vil det fort være lite å hente der uansett.

Badguyslisting og et pust i bakken er nok dessverre beste medisin.

Selv om jeg tidvis mener det burde være gapestokk for slik oppførsel.

Syns det var en kjedelig sak...

Hvis dette er en type som har klaget på andre som selv er en Bad-guy.

Se er det vel bare og sette han på listen over bad-guy(useriøse) og legge det bak seg...

Det og statuere et eksempel er ofte en ting man tenker der og da men det er veldig mye tid og krefter som skal legges ned og du ender opp oed og muligens angre til slutt fordi du kastet bort mye tid og det ikke kommer noe konstruktivt ut av det..

Har en nabo her som er bilselger han har ofte fortalt om mange kjedlige hendelser der folk har skrevet kontrakt og ikke gjort oppfor seg..

Pant i fast eiendom, namsmann, og rettsaker er vel noe jeg hadde styrt unna for beløp som ikke er ekstremt store...