Bring er på vei!

Etter at jeg fersket min egen postmann har jeg vurdert å legge ut snare. Det ville vært det ultimate payback å finne han opp ned med "forsøkt levert"-lappen i hånda :D

Jeg merker at jeg oppriktig gleder meg på dine vegne. Du fortjener full godfølelse etter det som tilsynelatende har vært en lang vei.

Gleder oss til bildene.

Ps; Du kan lade opp kamera og koble til strøm på PC`en og alt mulig forarbeid nå. Tendensen er at slike ting plutselig streiker når klokken er i hus.

Deilig...... De gode gamle luremusunboksinger lever i beste velgående.......................

Ja, detter er faktisk en skikkelig luremus også! ;) Dere har ikke anelse om hva dette kan være, foruten en annen her inne. Omegaen er i bevegelse, men dette er noe annet spennende og mer sjelden. :rolleyes: Ladere er koblet i og tvinningen er igang. :D

Ja, detter er faktisk en skikkelig luremus også! ;) Dere har ikke anelse om hva dette kan være, foruten en annen her inne. Omegaen er i bevegelse, men dette er noe annet spennende og mer sjelden. :rolleyes: Ladere er koblet i og tvinningen er igang. :D

Tyskern!

Liten smakebit
Utennavn.jpg