Tipper det står på kassens baklokk. Min gamle Navitimer med ETA Valjoux 7750 verk har det heller ikke på tallskiven men på baklokket.
Gratulerer! Nydelig!Hei - kjøpte min første Breitling på lørdag og synes selv at jeg var kliin gæærnmen jeg synes den er så utrolig kul. Har hatt flere Omegaer men denne er heftig. Flere med nye Chronomat her?Vis vedlegg 220401
Den ser helt rå ut. Gratulerer! Må selv få testet nye chronomat hos AD asap.Hei - kjøpte min første Breitling på lørdag og synes selv at jeg var kliin gæærnmen jeg synes den er så utrolig kul. Har hatt flere Omegaer men denne er heftig. Flere med nye Chronomat her?Vis vedlegg 220401
Ja det må du gjøre - det er en stor klokke til tross for 42 mm men den er veldig behagelig å ha påDen ser helt rå ut. Gratulerer! Må selv få testet nye chronomat hos AD asap.
Kjekt å se enda en med den nye Chronomat'enHei - kjøpte min første Breitling på lørdag og synes selv at jeg var kliin gæærnmen jeg synes den er så utrolig kul. Har hatt flere Omegaer men denne er heftig. Flere med nye Chronomat her?Vis vedlegg 220401
Gratulerer så mye. En flott klokke dette. Hva syns du om lenka? Behagelig? Låsen?...Noen bilder hadde vært fint.Hei - kjøpte min første Breitling på lørdag og synes selv at jeg var kliin gæærnmen jeg synes den er så utrolig kul. Har hatt flere Omegaer men denne er heftig. Flere med nye Chronomat her?Vis vedlegg 220401
Så kult å se at du har samme farge kombinasjon
Takk - jeg er veldig fornøydGratulerer så mye. En flott klokke dette. Hva syns du om lenka? Behagelig? Låsen?...Noen bilder hadde vært fint.
Vurderte du den med copper skive, evt den med grønne Bentley skiva? Og fikk du sett disse irl?
Vis vedlegg 220464
Vis vedlegg 220465
Takk skal du ha - veldig fornøydKjekt å sende enda en med den nye Chronomat'enGratulerer
![]()
Takk for bilder og mer utfyllende info.Takk - jeg er veldig fornøyd. Lenken er veldig behagelig og utrolig lekker synes jeg. Har hatt flere Omega klokker samt Rolex Datejust med jubilè men denne lenken er den beste jeg har hatt på en klokke. Det er jo mange deler og ledd så jeg er spent på hvordan den holder over tid. Vis vedlegg 220489Vis vedlegg 220490Vis vedlegg 220491Vis vedlegg 220492Det er ikke microjustering men mulighet for å justere med hele og halve ledd gjør det mulig å få den til å passe perfekt. Blir spennende til sommeren når det blir varmere men tror det går bra slik den er nå.
Jeg kjøpte klokken hos Larsen i Sandvika og der hadde de Bentley versjonen men ikke kobber farge. Jeg synes kobberfarge er kul men er litt usikker over tid - derfor kjøpte jeg blå. Synes også at litt mer diskrete subdials er fint og det blir det med den blå skiven jeg har. Har sett alle fargene hos Larsen tidligere i år men synes at den blå og kobber er kulest nå. Vis vedlegg 220489