Solgt Breitling Superocean Chronograph

Medlem
30. juli 2014
Innlegg
345
Til salgs er en 2006 Breitling Superocean Chronograph med professional I lenke. Uret ble kjøpt hos Urmaker Jacobsen i Lillestrøm, og jeg er eneste eier. Uret selges med kvittering, ytterboks, Breitling bakelitt-boks, sertifikater og manual.

Uret er en populær dykkerklokke, som er kommet i en versjon II nå, til over det dobbelte av hva jeg gav for den i sin tid. Motoren er kjente og kjære ETA 7750 med kronografmodul. Uret er vanntett til 1650 fot/500 meter.

I juni 2014 var klokken på service hos Breitling for kr 6 000, noe jeg har kvittering på. Så her får du «peace of mind» når det gjelder service – i hvert fall for en stund fremover.

På service ble uret renset, smurt, pakninger kontrollert/skiftet og viserne ble byttet, noe som skal være standard hos Breitling. I tillegg ble urkasse og lenke polert, så den så nesten ut som ny da jeg fikk den.

Jeg har nye ting på vei inn, derfor ønsker jeg å selge det første «litt seriøse» uret jeg har kjøpt. Av erfaring vet jeg at det ikke er så ofte disse modellene kommer for salg, selv om det gikk en på Tidssonen.no for noen uker siden. Jeg sender kostnadsfritt i hele Norge med Norgespakke ved forskuddsbetaling.

Absolutt siste pris på dette uret er kr 14 000, ikke en krone under. Dersom du vil by under dette, er det ikke bryet verdt.

Lenken har ikke vært brukt siden jeg fikk den fra service, da jeg foretrekker lær-remmer. Jeg selger uret med lenken, men dersom det er interesse for en Toshi custom 135/80 cordovan rem avbildet i annonsen, så er den til salgs separat for
kr 800.

Til salgs sammen med uret, eller separat, er en pent brukt brun Breitling croco-rem for foldespenne 723P 110/90 – med foldespenne – eller uten foldespenne. Foldespennen ble kjøpt i september 2014 hos Bjerke, og er svært pent brukt. Jeg ønsker kr 1 500 for croco-remmen og kr 1 700 for spennen, eller samlet for kr 3 000.

Takk for titten!




untitled-1_zpssh8zgplc.jpg
[/URL][/IMG]


untitled-1-5_zps8fhqfqkr.jpg
[/URL][/IMG]


D80_2090_zpsbg0jwa3q.jpg
[/URL][/IMG]


D80_2092_zpsgpsxduii.jpg
[/URL][/IMG]

D80_2098_zpsy8fvqzrz.jpg
[/URL][/IMG]
 
Redigert: