- Medlem
- 5. okt. 2012
Har sett litt på Breitling Navitimer i det siste, har en oppfatning om at Navitimer 01 med 41,5mm kasse er den jeg liker best mht utseende, men jeg ønsker helst ikke automat men manuelt verk. Har ikke studert disse veldig nøye men fant at Navitimer Comonaut produsert ca mellom 1992-2001 har manuelt verk. Men jeg liker ikke utseendet på Cosmonaut pga at skiva er enda mer rotete enn 01 så tviler på om jeg går for den. Jeg går også ut fra at endel av de eldre Navitimere også har manuelt opptrekk, eller tar jeg feil?
Er det noen her som har peil på Navitimere og kan si hvilke modeller som ikke er automat? Har forsøkt Google men ble ikke veldig mye klokere selv om jeg sikkert kan finne ut av det dersom jeg bruker noen timer på det men km noen kan raskt si noe setter jeg pris på det.
Er det noen her som har peil på Navitimere og kan si hvilke modeller som ikke er automat? Har forsøkt Google men ble ikke veldig mye klokere selv om jeg sikkert kan finne ut av det dersom jeg bruker noen timer på det men km noen kan raskt si noe setter jeg pris på det.