Breitling Colt Automatic II

Medlem
15. des. 2012
Innlegg
39
Har er Colt fra 2002, A17350, som er mer enn godt brukt, trenger overhaling. Synes det er mye å bruke en haug med tusenlapper på den, noen forslag, noen DIY? Er det noe å bruke penger på? En sak er positiv, boksen er 100% komplett :)

breitling.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Svett.
Jeg ville ikke begynt å klå på den selv.
Siden du ikke vil "spandere alt for mye på den" så vil jeg si at denne er verd kronene for en service. Dette vil jeg tippe vil koste 3-4000 i service hos en seriøs urmaker som ikke sender den til Sveits (fordi han ikke kan gjøre det selv).

Hvis du mener at den ikke er verd det, så har jeg nok noe som vi kan bytte med. Så kan du få en å skru på av meg!

Lekker klokke. Det er for lett å ødelegge den om du begynner å skru selv.

8
 
Denne er det absolutt verdt å koste en service på.:)
Knallklokke med robust urverk som skal kunne vare et par-tre mannsaldere.
 
Kjenner en I tyskland som original børster kasse og ser over verket for 270€ si ifra

Pluss moms og frakt, så er kommer du lett opp i "norsk sum". Og da kan du prate med vedkommende.

Sikkert lett å finne en I Norge som kan gjøre jobben ned I 2500 kroner, men er usikker på om jeg ville sluppet en slik kar over en fin klokke som du har der...

8- )
 
Dette er ur med robust urverk, som ikke bør koste mye for istandsetting.

En oppegående urmaker kan ved enkel inspeksjon, angi prisoverslag på evt reparasjon og påfølgende service.

Selv fikk jeg min trofaste Superocean reparert av @Greg her på TS. Han anbefales i så måte.
 
  • Liker
Reaksjoner: reldor og Grendel