Breitling Chronomat Evolution på qxl.no

Brukeren heter qxlauksjon og omtaler qxl som "vi". For å få høy troverdighet.
På qxl heter han bank_auksjon...

Lukter svindel lang vei.

Så du mailen min i tidligere innlegg? :) Kontoen er også registrert med @qxl.no mail adresse om noen lurer. Brukeren bank_auksjon har vi opprettet kun for å selge produkter fra tidligere nevnte bank. Nå ville jeg vel brukt "vi" uansett ville jeg ikke? :)

Ikke tenk på det, tilbakemelding skal dere alltids få, om du nå er fra qxl..

Men troverdigheten i et brukernavn er lik null. Så ikke forvent at noen her kjøper at du er fra qxl og vet at denne klokken er ekte. For meg virker det som en kreativ måte å få verifisert klokken på. Håper jeg tar feil, men jeg er skeptisk..

Ikke tenk på det, tilbakemelding skal dere alltids få, om du nå er fra qxl..

Men troverdigheten i et brukernavn er lik null. Så ikke forvent at noen her kjøper at du er fra qxl og vet at denne klokken er ekte. For meg virker det som en kreativ måte å få verifisert klokken på. Håper jeg tar feil, men jeg er skeptisk..

Er da veldig enkelt å løse dette, send meg en mail på kristoffer.ustad@qxl.no , evt en mail til auksjon@qxl.no og be de videresende til kristoffer så verifiserer vi hvem jeg er ihvertfall :)

Det er bra, men det er fortsatt feil at du/dere skal legge ut slikt i Tidssonens kjøp/salg-forum...

Skrev i første innlegg at jeg var usikker på om det var her denne hørte hjemme, og er selvfølgelig bare å flytte om den passer bedre et annet sted. Tror ikke jeg får gjort det?

Som noen sier er det kanskje litt feil dette her, tråden altså.. Fint at trådstarter ser ut til å ha blitt bekreftet som en representant/ansatt fra QXL iallfall.

Kanskje dette kan være en anledning til å finne en måte å melde tilbake til QXL på når noen av oss ser "drit", og ønsker å få det vekk?

Som noen sier er det kanskje litt feil dette her, tråden altså.. Fint at trådstarter ser ut til å ha blitt bekreftet som en representant/ansatt fra QXL iallfall.

Kanskje dette kan være en anledning til å finne en måte å melde tilbake til QXL på når noen av oss ser "drit", og ønsker å få det vekk?

Send da gjerne en mail til meg så tar jeg det eller videresender til rette person.
Bare husk at ingen her er eksperter på klokker så jo mer info vi får mtp hvorfor produktet er mistenkelig/fake e.l. jo lettere er det for oss å ta riktig avgjørelse.

Kort kommentar ....

Det ene bildet som ligger på oppgitte salgsannonse er en fake med alle de klassiske feilene .... så hvis det ikke er denne klokken som skal selges hadde jeg kanskje byttet ut bildet :)

.... MEN er det denne klokken dere skal selge hadde jeg fjernet hele annonsen ASAP.

Det aktuelle bildet er:

flickr2599649457image.jpg

tigergutt

Jeg oppfattet aldri at poenget med denne tråden var for å få klokken solgt, men et direkte resultat av brukere på qxl som hadde stilt spørsmålstegn rundt klokken (som så ble besvart i første posten).

Rent tematisk passer det kanskje ikke helt inn i tråden her, og denne bruken av forumet er kanskje litt uvant for oss som pleier å henge rundt her en del.

Om det er "riktig" eller "galt" får kanskje Juice ta en avgjørelse på, jeg personlig synes det er flott at QXL initierer en dialog når "vi" som forum i årevis har klaget over kvaliteten på auksjonene der (og annonser på finn.no for den saks skyld).

Vi kan da ikke klage på mangel på kunnskap og dårlig oppfølging av meldinger vi har sendt på varer på qxl og samtidig klage på at en ansatt i qxl dukker opp på forumet med ønske om å rydde opp i hva vi har klaget på?

Kort kommentar ....

Det ene bildet som ligger på oppgitte salgsannonse er en fake med alle de klassiske feilene .... så hvis det ikke er denne klokken som skal selges hadde jeg kanskje byttet ut bildet :)

.... MEN er det denne klokken dere skal selge hadde jeg fjernet hele annonsen ASAP.

Det aktuelle bildet er:

flickr2599649457image.jpg

tigergutt

Andre farger på subdials og bezelring på bildene som ser ut til å være av selve klokken som selges. Bildet med hvite subdials ser fishy ut, bildene av klokken med gullfarge på subdials ser ok ut for meg. :)

Jeg oppfattet aldri at poenget med denne tråden var for å få klokken solgt, men et direkte resultat av brukere på qxl som hadde stilt spørsmålstegn rundt klokken (som så ble besvart i første posten).

Rent tematisk passer det kanskje ikke helt inn i tråden her, og denne bruken av forumet er kanskje litt uvant for oss som pleier å henge rundt her en del.

Om det er "riktig" eller "galt" får kanskje Juice ta en avgjørelse på, jeg personlig synes det er flott at QXL initierer en dialog når "vi" som forum i årevis har klaget over kvaliteten på auksjonene der (og annonser på finn.no for den saks skyld).

Vi kan da ikke klage på mangel på kunnskap og dårlig oppfølging av meldinger vi har sendt på varer på qxl og samtidig klage på at en ansatt i qxl dukker opp på forumet med ønske om å rydde opp i hva vi har klaget på?

Jeg er delvis enig med deg her.

Det er flott at Qxl vil innlede en dialog med oss. Det setter nok de fleste her inne pris på. Dog synes jeg det blir feil når det lenkes til en annonse og legges ut i "Kjøp og salg". Det virker, for meg, som et dårlig kamuflert salgsfremstøt og et forsøk fra en profesjonell aktør på å snike seg inn på et forum som er ment for privatpersoner. Det kunne, f.eks. blitt opprettet en egen tråd under "Klokker", hvor det ikke ble hintet til en spesiell annonse.

Trådstarter har for øvrig fortsatt ikke fjernet linken til annonsen...