Solgt Bowers & Wilkins Formation - Flere komponenter skal bort

Medlem
13. mai 2014
Sted
Drøbak
Grunnet ombygging av stue og oppholdsrom velger jeg å endre litt på TV og lyd oppsettet her i huset.

Jeg tar for gitt at de fleste kjenner til Formation serien og Bower & Wilkins, men hvis ikke kan de sjekkes ut her: https://www.bowerswilkins.com/en/category/formation-series/

Følgende komponenter er for salg:

1 x Formation Bar - Nypris 13.498 - Ønsker 6.000
1 x Formation Wedge - Nypris 11.498 - Ønsker 5.000
2 x Formation Subwoofer - Nypris 13.798 pr stk - Ønsker 6.000
2 x Formation Flex - Nypris 5.698 pr stk - Ønsker 3.000 pr stk

Wedge og Flex har noen bruksmerker i stoffet foran, men alt fungerer prikkfritt.
Etter min mening er Bar kanskje den peneste TV lyd løsningen noen gang laget og spiller helt fantastisk, spesielt om du parrer den med en Formation Sub, slik jeg har gjort.

Pakkepriser:

Bar + Sub - kr 11.000
2 Flex + Sub - kr 11.000
Wedge + Sub - kr 10.000
Hele pakken - Kr 25.000

Alt ligger annonsert også på Finn.no så forbehold om at noe eventuelt selges der.
Jeg mener alt er priset nokså riktig for kjapt salg, så ingen TS pris i første omgang. Mener du jeg er helt på bærtur mht pris, så tar jeg selvsagt imot både bud og skambud!

Alt kan styres via B&W sin app og man setter opp og kontrollerer soner individuelt. Alt over er satt opp i 3 ulike soner som kan spille hver for seg, eller sammen om man ønsker det. Komponenter kan selges etter ønske, men Bar selges kun sammen med en Subwoofer.
Alt er kjøpt på Hifi Klubben over litt tid og ved tre ulike tidspunkt. Kjøpsbevis/ kvitteringer finnes og de fleste er fortsatt dekket av garanti.

Dette er forholdsvis store og tunge enheter så jeg ønsker ikke å sende per post, men er behjelpelig med transport hvis det må til.

formation-series_hero_mainbanner-desktop.jpg

formation-series_side-by-side_formation-wedge.jpg