Selges Borealis Cascais

Medlem
7. mai 2017
Innlegg
9
Sted
Trondheim
Merke, modell og år:
Borealis Cascais 2017

Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
  • Case Size: 42mm x 49mm
  • Screwed down crown
  • Double Domed Sapphire Crystal with A/R coating inside
  • 120 clicks unidirectional glossy ceramic bezel with C3 X1 grade lume applied to indexes
  • Swiss Made STP1-11 Automatic Movement
  • 316L Stainless Steel Case
  • Lug Width: 22.00 mm
  • Water Resistance: 300 meters
  • Viton gaskets on case back and tefzel gasket for glass
  • Case height: 12.96 mm
  • 316L Stainless steel bracelet with precision adjustable buckle.
  • Swiss Made C3 X1 grade or Superluminous BGW9 Superluminova applied to dial, watch hands and ceramic bezel
  • Cathedral hands (hours, minute, seconds)
  • Screwed Case Back with engraved mermaid
  • 12 months warranty
Dette er ei klokke jeg har utrolig lyst til å like, men det ble dessverre ingen "connection". Så selv om jeg trudde dette skulle være den perfekte klokka, har det altså endt opp med veldig lite bruk. De få gangene jeg har brukt den, har den vært ekstremt nøyaktig (min mest nøyaktige mekaniske), ofte rundt +1 sekund pr. dag, men den er for lite brukt til å lage en pålitelig statistikk.
Lume på denne er også helt uten sidestykke det beste jeg har i samlingen.

Dokumentasjon og historikk:
Garantibevis medfølger. 2. eier.

Øvrig informasjon:
2 originale Borealis lenker medfølger. Klokken ble opprinnelig levert med en lenke som krever 7" håndledd eller større.
Senere ettersendte Borealis en ny lenke med flere avtakbare ledd slik at den passer håndledd ned mot 6"
Klokken er påmontert den opprinnelige lenken, men med uoriginal spenne, som gjør at den allikevel passer mitt 6.25" håndledd, selv med den opprinnelige lenken. Dette betyr at Den ettersendte lenken + originalspennen med hurtig-mikrojustering fortsatt har tilstand som NY.

Mer om klokka:
http://www.borealiswatch.com/store/...-Cathedral-Hands-No-Date-C3-X1-Lume-p70304331

Sted:
Trondheim

Pris eller bytteverdi:
4500,-
P4150537.jpg
P4150538.jpg
P4150539.jpg
P4150540.jpg
P4150543.jpg