Bo nær Legoland. Som i 30 minutters radius.

Medlem
17. mai 2010
Innlegg
1.594
Sted
Østfold, Norge
Midt i juli, noen få dager. Noen som har bekjentskap eller gode anbefalinger på steder som ikke er overbookede? Vil aller helst unngå hotell, og ja - vi er veldig sent ute :)
 
I god Tidssonen-ånd, så blåser jeg i alle forbehold når jeg kommer med anbefalinger (Du liker ikke Rolex, sier du? Da synes jeg du skal kjøpe en Rolex).

Skal du til Legoland, så er det ingen katastrofe å ende opp med å bo på Legoland-Hotellet. Vi var der for et par år siden, og barna var helt over seg. Veldig praktisk for de voksne også. Greit med parkering, og rett fra frokost og inn i parken. Kunne ta en siesta på rommet før ny runde på attraksjonene også.
 
Har bodd i hyttene i Lalandia, de holder høy standard. Gir billigere adgang til badeland etc i Lalandia samt rabatterte billletter til Legoland, såkalt resort pass.
 
Har bodd ved hyttene ved Lalandia før. Ikke noe luksus, men de er helt ok. Grei avstand til Legoland, også greit å ta en fridag fra Legoland og ta en dag i Lalandia.
 
Fint med hyttene er parkering rett ved hytten og gåavstand (mener jeg å huske) til lalandia og Legoland
 
Kan også anbefale Lalandia, kort avstand til parken samt greitt på selve Lalandia anlegget.
 
Jeg håper du fikk ordnet deg noe nå @andersmp, men jeg sitter i samme situasjonen nå, da vi spontant bestemte oss for å legge noen feriedager til Danmark i midten av juli, og jeg tenkte derfor at jeg kunne tipse om airbnb.com. Dette er privat utleie av alt fra ett enkelt rom til eneboliger, og jeg har flere kamerater som har benyttet seg av dette både i Danmark og Frankrike med stort hell.

Nå gjenstår det bare for meg å overtale kona om at dette er et godt alternativ, da vi etter planen reiser om en uke...