Blogger og fora

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Innlegg
4.410
Jeg finnes ikke flink til å kle meg, men det hender jeg gjøre en forsøk på å tilegne med noen stiltips ved å luske litt rundt på fashionblogger og - fora på nettet. Særlig hvis det er endel klokkeinnhold der. Her er et par tips, kanskje andre også har forslag:

http://www.styleforum.net (Kunnskapsrike klesentusiaster. De har f.eks. en egen klokketråd.)

Singular (Svensk blogger med en viss klokkeinteresse.)
 
men.style.com er meget bra, ihvertfall om man liker å ha litt overblikk over hva som kommer til å være sesongens plagg/farger etc.

manolo.se er også et greit sted har jeg inntrykk av.
 
Bumping av supergammel tråd for litt skamløs selvpromotering. Jeg prøver meg litt på blogging i disse dager, og har forsiktig prøvd meg på en blogspot-løsning til å begynne med.

Urprat er stedet, den er nok i det man kan kalle beta ennå, men jeg skal prøve å oppdatere og jobbe litt med den fremover. Vet ikke helt hvor det går og hvilken form dette tar, men tips, innspill, usaklig/saklig kritikk og kommentarer tas gjerne i mot!

OPS.... Så ikke før etterpå at dette var en post i subforumet stil, hvor Anders snakker om klesblogger.... Blir nok ikke så mye klesblogging gitt....
 
Spennende Krille!

Jeg ser at du har lagt en del arbeid allerede, og det lover kjempebra! Jeg skal følge med;)
 
Bumping av supergammel tråd for litt skamløs selvpromotering. Jeg prøver meg litt på blogging i disse dager, og har forsiktig prøvd meg på en blogspot-løsning til å begynne med.

Urprat er stedet, den er nok i det man kan kalle beta ennå, men jeg skal prøve å oppdatere og jobbe litt med den fremover. Vet ikke helt hvor det går og hvilken form dette tar, men tips, innspill, usaklig/saklig kritikk og kommentarer tas gjerne i mot!

OPS.... Så ikke før etterpå at dette var en post i subforumet stil, hvor Anders snakker om klesblogger.... Blir nok ikke så mye klesblogging gitt....


Veldig bra blogg, krille!
Den er lagt til favoritter!:D
 
Bumping av supergammel tråd for litt skamløs selvpromotering. Jeg prøver meg litt på blogging i disse dager, og har forsiktig prøvd meg på en blogspot-løsning til å begynne med.

Urprat er stedet, den er nok i det man kan kalle beta ennå, men jeg skal prøve å oppdatere og jobbe litt med den fremover. Vet ikke helt hvor det går og hvilken form dette tar, men tips, innspill, usaklig/saklig kritikk og kommentarer tas gjerne i mot!

OPS.... Så ikke før etterpå at dette var en post i subforumet stil, hvor Anders snakker om klesblogger.... Blir nok ikke så mye klesblogging gitt....

Synes det så ut som en meget bra start:)
 
Takk for oppmuntring og pene ord, jeg skal prøve å lire av meg noe vettugt fra tid til annen:)
 
Fin den siden der Krille.
Besøkt og lest allerede, og vil også bli det i fremtiden.
Stå på!:)