Bling, bling!

Skal vi bare sette en stopper der? Om du er interessert i hva Frodo gjør på do kan du sikkert spørre på PM:p

Hva med denne?

rolex-daytona-116598_MED.jpg

:cool:

Hver gang jeg såvidt har klart å balansere mitt anstrengte forhold til Rolex og gleder meg over deres komfort og stilrene modeller, blir jeg påminnet om at de faktisk lager slikt juggel som dette og ender opp med å straffe mine to ved å la dem få klokkeskrinarrest i nesten en uke. Jeg kan ikke bli sett offentlig med noe som kan assosieres med det der.

Jeg må også på do, men jeg skal vaske øynene mine i plumbo B-).

Kollektiv avstraffelse

Hver gang jeg såvidt har klart å balansere mitt anstrengte forhold til Rolex og gleder meg over deres komfort og stilrene modeller, blir jeg påminnet om at de faktisk lager slikt juggel som dette og ender opp med å straffe mine to ved å la dem få klokkeskrinarrest i nesten en uke. Jeg kan ikke bli sett offentlig med noe som kan assosieres med det der.

Jeg må også på do, men jeg skal vaske øynene mine i plumbo B-).

Jeg støtter dette, suben har husarrest til over helg, makan til utakter i denne familien:cry:

Er det etisk riktig å straffe familiemedlemmer for noe andre i familien har gjort da?

Trodde vi praktiserte rett straff til rett ur er på sonen. :p

Etikk

Det er "leopard-daytonan" som er uetisk :eek: gruer meg til ku-utgaven kommer...

Det er "leopard-daytonan" som er uetisk :eek: gruer meg til ku-utgaven kommer...

Jeg gleder meg til en evt. ku-utgave. Det hadde vært dødstøft! :D

Men, større mulighet for at det blir en sebra-utgave først....